Alla kommentarer avcarreyholic

Eagle Eye2009-04-13
Gillar lite konceptet med datorer som löper amok, så detta var en film för mig. Kolla gärna in min filmblogg http://www.carreyholic.blogspot.com

Eden Lake2009-04-13
Grymt bra film. Bättre än mycket annat som gjorts i samma genre. För mer kommentarer om denna film ta gärna en titt på min filmblogg http://www.carreyholic.blogspot.com Passa gärna också på att rösta på er favoskådespelare och favoskådespelerska om ni ändå har vägarna förbi.

Mumien: Drakkejsarens grav2008-08-25
Brendan Fraser och John Hannah är bra skådespelare men inte ens de kan rädda en film med ett dåligt manus. Saknar verkligen Weisz utan henne fungerar inte kemin mellan Evy och Rick. Mycket med första filmernas charm var samspelet mellan dessa två. I övrigt är denna filmen bara för mycket av allt. Det är för många onda figurer, för många hjältar, för mycket svulstig action för att man ska hinna hänga med. Den är bara too much to handle helt enkelt . Till slut bryr man sig inte om ngn eller ngt i filmen.

Desperate Hours2008-04-03
Till skillnad från de flesta andra här tyckte jag filmen var grymt bra. Slutet var riktigt nice.

Déjà Vu2007-05-18
tidsresor e alltid spännande om än inte bra förklarade på film.. Det här är en spännande film som dock har vissa luckor.

Silent Hill2007-05-01
bitvis dålig och bitvis riktigt bra film. På grund av att den som helhet är väldigt ojämn kan den inte få mer än en tvåa..

United 932007-04-20
Otroligt uppskakande film..

The Number 232007-04-18
En bra film som är väldigt snyggt gjord. Slutet kunde dock varit vassare. Jim Carrey är dock verkligen lysande i filmen och visar verkligen vilket brett register han har som skådespelare.

The Way She Moves2007-04-14
söt liten film som dock hade kunnat vara snäppet vassare och hetare. Men, som en familjefilm är den ypperlig.

Running Scared2007-04-13
asså, jag e helt slut efter denna filmen. Non-stop action från början till slut.. Visst är det helt vansinninga grejer som händer men shit vad spännande den är.. Riktigt grym film..

Fyra fula fiskar2007-02-20
groucho o chico är favoriterna helt klart.. Harpo är för utflippad.

The Holiday2007-01-24
kanske en bara värd en trea men jag var verkligen på humör för den här typen av film.. rolig och småromantisk.

Saw 32007-01-18
Tvåan var inte särskilt bra alls o därför var jag minst sagt skeptisk till denna tredje installation i serien. Jag blev dock positivt överraskad. Denna filmen var nyskapande och raffinerad. Riktigt bra film om än inte riktigt lika vass som ettan.

Shutter2006-12-24
visst är det en hel del man sett innan. Men det är också lite innovativa grejer man får i denna film.. Love the ending!

En dag i livet2006-11-16
egentligen förtjänar denna film nog en trea eftersom den ändå är hyfsat bra. Men pga den känns väldigt lång sänks betyget.

Mördande legender 3: Bloody Mary2006-10-02
det var en scen i denna film som faktiskt var ganska innovativ o äcklig. Och jag är ändå ganska härdad när det gäller skräckfilm. I övrigt bara en ok film men ändå underhållande att snegla på.

Hard Candy2006-09-20
väldigt intressant film..

Here on Earth2006-08-24
josh hartnett har varit med i mkt kassa filmer.. men denna är en av hans bättre. Och damn he`s hot..

Om Sara2006-06-28
En intressant film om en kvinnas väg genom livet. En stark trea på gränsen till 4.

Poseidon2006-06-28
hur spännande som helst... katastroffilm när det är som bäst.. En riktigt stark 4..

Frankenstein2006-06-24
hade satt en etta på den här filmen eftersom jag avskydde den första gången jag såg den.. nu när jag såg om den förstår jag inte vad det var jag ogillade så.. Visserligen är det störande att den inte är trogen boken men förutom det så är det här en helt ok filmatisering av Frankenstein. Skådespelarinsatserna är mycket bra. Det bästa är att filmen bibehåller ändå det som är andemeningen i boken..

You Got Served2006-06-17
får en tvåa bara på grund av snygg dans.. I övrigt är filmen inte det minsta intressant.

Falling for a Dancer2006-06-08
gripande film - lite i samma anda som Catherine Cookson.

Fruar och döttrar2006-05-29
underbar.. Jag vill få tag i den på dvd. gaaaah!

Alien vs. Predator2006-05-26
efter ett segt inledningskede som jag suckade mig igenom, blir filmen förvånansvärt bra då de två scifi-ikonerna möts för första gången. Efter denna första våldsamma och effektfulla encounter är det action-nonstop, vilket faktiskt får mig att temporärt glömma den tämligen svaga o fjantiga storyn.

Elizabethtown2006-05-20
lite för seg i vissar partier och vissa saker är rent av för mkt. Var dock ändå bättre än jag trodde.

Mission: Impossible 32006-05-20
Håller spänningen uppe konstant vilket är filmens huvuduppgift.. Skyndar dock förbi vissa element utan större anledning.

Fåfängans marknad2006-05-14
Bäst var rhys ifans.. den enda karaktären som var genomgod i hela familjen.. I övrigt är alla karaktärerna osympatiska så det är svårt att känns mycket intresse för dem..

Catwoman2006-05-14
halle berry hade kunnat göra en bra catwoman om manuset hade varit bra.. hela filmen är dock för töntig och dräkten är skandalöst ful..

White Chicks2006-05-14
urfjantig egentligen men riktigt kul emellanåt.

Nästa sida »