Alla kommentarer avch1

Beck - Invasionen2015-03-23
denna va den bästa av de tre senaste beck men den va ändå inte så intressant att jag vill se om den eller berörs av mig förutom att den hade några tragiska händelser

Gossip2015-03-23
Heartbreak Hotell, black jack och denna är ju Colin Nutleys bästa filmer någonsin med lite svart humor och roliga konflikter kul med en film som drar fram de mörka men sanna sidorna av skådespeleriet kanon bra med Ewas duett med Roger Pontare med

Beck - Familjen2015-01-17
värdelös rulle eftersom inget i handlingen fick en att bli intresserad

Beck - Rum 3022015-01-14
Den var inte så bra för man kunde förstår vem som var mördare direkt och handlingen hade inget djupt budskap

Mörkt vatten2014-07-22
Otroligt usel film och dåliga roller ingen av skådisarna borde tackat ja till detta mishmash av bilder att äckliga mördarsniglar är med får mig att vilja spy

Zonen2013-09-02
Otroligt bra serie. ozon hållet som dödade forskare och andra i snön, en läkare som militärerna jagar och en hänsynslös och något klantig sekreterare som inte vill att allmänheten ska få veta, en brinnande barack på beckholmen i stockholm, en fallen örn från himlen ,en sol som lyser. en familj med ett öde

The Fog2013-07-29
Betydligt sämre än den klassiska original-versionen men en del bra skådisar finns här och spökskeppet var otäckt värre men storyn är aningen ändrad här

Fjortonårslandet2013-07-23
Bättre än "G" och underbart att se en liten Anders Holm och Sebbe Håkansson Detta är så skön nostalgi-tripp att man dör av lycka men det bästa med allt är att personerna spelar sig själva och är samma personer idag bara lite äldre och gråhårigare

Angel2013-07-21
Otroligt usel film med rutten story men det slutar väldigt rättvist och man lär sig att vissa saker inte är okej att luras om

Beck - I Guds namn2012-12-10
En väldigt bra story som faktiskt borde gått på bio innan den släpptes på Dvd Chefen Margareta och Beck hamnar i ett väldigt hemskt öde där ingen kan ta sig ut utan att vara beredd på att mörda En vidrig grupp av så kallade människor har beslutat att mörda hederligt folk vilket Becks grupp måsta sätta spärr för Vi får ju även se Gunvalds mer känsliga sidor och skådespelet i denna film är faktiskt bättre än i dom andra Beckavsnitten

Istanbul2012-06-14
såg den nyss...väldigt bra skådespel och slut som visar att man nog bör fly för livet. Twiggy och Timothy gör galanta roller och Mats regiserar bättre här än i "kocken" skam och ånger för svenska bio/video-köps kansliet som aldrig släppte filmen på svensk bio ...ni borde ångra er grymt

Romeo + Julia2012-01-24
Helt okej för att vara mtv-stylad bio-film Des'ree gör bästa soundtracket med "im kissing you" cardigans "lovefool" vill jag bara glömma

Julias ögon2012-01-24
dessutom vare skönt att se en vacker blondin för EN GÅNGS SKULL En som är naturligt vacker, 40 + och har ett krismatiskt uttryck ...äkta skönhet istället för alla silikonpumpade bimbos med 40 kg smink i facet

Julias ögon2012-01-24
Denna film är inte alls ologisk om man är lite smart utan den har en väldigt klar handling och skrämmande verklig story som skulle kunna hände exkat vem som helst i Julias situation skådespelet är perfekt och så oxså rollkaraktärerna ...musiken desamma

Ondskans ansikte2011-10-11
Kanonbra skådespel och rätt bra story som tyvärr kunde sjunkit djupare in i dom olika rollerna men slutet är underbart fast tragiskt men detta är en bra film man bör se om man tål verkligheten som den är och inte vill leva i drömvärlden där allt handlar om att alla barn är goda

Änglagård - tredje gången gillt2011-08-14
klart bättre än nr 2 men rätt patetisk på vissa ställen ändå var det ett lyft och över all förväntan

Mannen från Mallorca2011-07-21
man ser ju vem som är rånaren så tydligt att det förstör filmens spänning men bra skådespel och nostalgi

Drag Me to Hell2011-06-18
skit-KASS ...att denna film ens blev rulle e pinsamt den var inte ens otäck

Husk2011-06-18
inte alls så dålig utan rätt spännande in i de sista bra skådespel och handling stark 3a

Pride and Glory2010-09-19
Välgjord film och mästerligt skådespel ..många av skådisarna gör sina bästa roller här...trots det önskar jag mera lyft i rullen men slutet blir ett rättvist slut

Kärlek 30002010-09-14
inte konstigt den bara kosta 20 kr...om de inte hade vart för att novellfilmen som kom 3 år innan och hette "kärlek 2000" så hade ja slängt dvdn nu ....novellfilmen är 20 ggr bättre denna söööög ....som en tråkig princess saga

Kärlek 20002010-09-14
bätttre än kärlek 3000 som var ett misstag

Swept Away2010-08-12
Denna film var upp över all förväntan ..en klar trea madonna gör en utmärkt insats och likaså de andra.... det enda som störde va ett rätt sorgset slut man hade vilja ändra på ..annars kan jag fan inte fatta hur usa och andra länder bara släppte den på dvd oich aldrig på bio

Susan, var är du?2010-08-12
den är väldigt rolig.,.så mkt 80-tal de bara går och "intoo the grooove" med madonna är ju bara så klockren ...de manliga skådisarna sköter sig bra och e rätt stiliga ...nu ser dom alla ut som gråhåriga gubbar...filmens handling är lite lik sweept away i just moraliska sidan

Tjejligan2010-08-12
Den får en att fälla lite nostalgi-tårar nu hehe madonna och gänget för en perfekt insats...de enda som hindrar den fårn en 5a är att man vet att massa scener med madonna och andra klippets bort för att filmen skulle bli kortare lr nått.... madonnas ledmotiv "this used to be my playground" gör att du vill gråta floder när du ser alla album från skoltd

Long Weekend2010-07-11
orginal filmen var fan så mkt bättre

New Moon2010-07-11
lika bra som den första men med ett lite annat plan kul att få se söta vargar...man har lust köpa med en hem jag tycker att storyn skulle gå djupare in i henne men sen när gilla vampyrer o bada

Twilight2010-07-11
Faktiskt bättre än jag vågat tro....bra karaktärer och story men jag saknar lite utav vampyr-känslan ... jag förstår att med tanke på all skit jag sett på bio senaste tiden så blev domhär filmerna ungdomars val dom tar upp de känsliga hoss den vita mannen och kvinnan som oftast är blygare än den mörka

Long Weekend2010-07-05
totalt värdelös..ingentintg stämmer och overligt mördande ö

Legally Blonde 22010-06-16
så jävla tråkig rulle....dethär funkar bara inte

Nästa sida »