Alla kommentarer avcraptastic

Demon of Paradise2016-11-01
Som en fräsig monster film från 50-talet kryddat med massa action!!

Blood Beat2016-10-04
Fiffiga filter och styva kostymer.

Gudfaderns Son2016-06-10
Tårdrypande crime drama om far och son kärlek med arkin i sitt livs seriösaste roll. Gudfaderns son är så förståndig!

Double Crosser2016-02-13
Arizal fortsätter att leverera. Massa action, överallt Peter går blir det bråk. Grymt jobbigt barn i denna. Slutet var väldigt tvärt!

Atomic: Living in Dread and Promise2016-02-05
Ganska ointressant arkivmaterial ihop med ett ganska urvattnat mogwai i en biograf med lite för lågt ljud..

Bone Tomahawk2016-02-04
Riktigt obehagliga och råa kannibaler. Trög star men höll mig intresserad.

Schneider vs. Bax2016-02-04
Smålustig thriller komedi med finurligt berättande. Skrattade inte direkt ihjäl mig.

Borgman2016-02-04
Annorlunda och märklig home invasion film med en scheike i huvudrollen.

Possessed by Djinn2016-02-04
Biverkningarna av att tro på tomtar och troll. Skrämmande på många sätt.

The Other Side2016-02-04
Intressant möte med amerikansk white thrash misär. Scenen med den gravida kvinnan som skjuter horse var riktigt dragisk.

Blood Suckers from Outer Space2015-10-30
Varan tv möter zombi 2

Ghoulies2015-10-30
Mycket kladdig

Mari-Cookie and the Killer Tarantula2015-10-20
Det enda jag tyckte var att musiken var lite hög ibland.

Ett odjur till morsa2015-10-20
Bedrövlig men ockaå lite charmig. Saxon gör sin sämsta roll.

Resurrection2015-10-08
Haha komiskt! Loa Falkman Lambert i ostig seven klon. Varför sitter jag och kollar denna tradiga 90-tals thriller?! Märkligt kameraarbete och latexbarnet i slutet är inte dumt, en Motherfucker som Lambert hade sagt!

The Pyramid2015-10-08
Mjo gilla den till en början.. men sen smetas den mest ut och blir medioker ny-skräck..

Christina Lindberg2015-10-08
Måttligt intressant. Man vill veta mer m Vibenius jö! Den nya Lindberg filmen ser ut att bli hemskt!

The Innkeepers2015-10-07
Lågmäld och en något fattig final. Mje

Evilspeak2015-10-06
70 tals känsla, ockultism, hög teknologi, rappt slut. Ja det är allt gött det här!

Primal Rage2015-10-06
Schyst gore, simonetti synth, reverb pop, Bosse i hästsvamp och stadigt tempo!

Seytan2015-09-27
Som exorcisten fast sunkigare. Stabilare än väntat och rätt obehaglig. Inte lika turkslirig som dylika filmer kan va. Godkänt!

The Velvet Vampire2015-09-27
En obskyr pärla. Snygg, märklig och generellt bra. Ruskigt knäppt skådespelar par. Mannen ser ut som en skyltdocka.

Diamond Connection2015-09-27
Väldigt slapp. Bästa ögonblicket är ett misslyckat hopp upp på en flakbil där skådespelaren totalt misslyckas. Veligt blir det. Vem e vem?

Bloody Sect2015-09-27
Märkligt manus där alla bara hänger runt i ett hus där massa hemskheter händer. Satanisterna är fina med pryda mustascher. Slutet är bäst!

Who Killed Captain Alex?2015-09-27
Som alla andra såg jag den med den vedervärdiga vjäääjen. Movie movie bla bla. Har aldrig stött på något så talanglöst som detta fyllo till kommentarspår.

Rock: It's Your Decision2015-09-27
Slutpredikan räddar denna soppa! Vilket tal. Ett annars moralkaksfyllt kristet drama. Ruskigt ofräscht. I sann Siewert Öholm anda ska vi ducka för rocken! Blä

Savage Streets2015-09-16
Rå 80-talare som har det mesta. Känns ibland som den driver med sig själv. Hur som helst. Go!

Home2015-07-13
Herregud. Detta var maxat. Smörigs låtar men tokig rulle

Monsterklubben2015-07-09
Missa denna som liten och får se den nu istället. Hade älskat den som liten!

Your Sweet Body to Kill2015-07-09
Skön lite slapp thriller som glider på utan större ansträngningar. Han gillar fiskar

Nästa sida »