Alla kommentarer avcruelb

Harry Potter och den flammande bägaren2005-12-01
Skall man jämföra med boken såp är de kakigt berättad o selekterar bara ut de sämre bitarna av boken,vilket kan göra de svårt att förstå plotten eller känna nån slags bindning till karaktärerna. om man utgår från boken blir de en 2 men som film i sig är den schysst gjord och underhåller 2 och en halv timme

Doom2005-11-17
Men de hade ju en FPS scen i,det är ju helt overkligt ju.En del filmer stänger man va för att de är för dåliga,Den här var så dålig att de inte gick att stänga av ens.

Bröderna Grimm2005-10-28
Det här var ju inte så bra direkt.

Hooligans2005-10-28
Ploten är helt overklig,nää det här går bort,elijah ligger på rygg lika mycket som i sagan om ringen.

Jorden runt på 80 dagar2005-10-28
Bättre än tuxedo dock.

Benknäckargänget - Krossa dem2005-10-28
Stämmningen på fängeslet var mest "mysig" alla var vän med alla o nästan inga grupperingar,fantasivärld.

Elektra2005-07-24
Har sett mycket fler filmer som skall vara "bra" som vart skit mycket sämre än denna.

Nattens väktare2005-07-20
Rörig o bitvis seg, men annars snygg o halv underhållande.

The Jacket2005-07-19
Helt ok, ev lite för lång kanske.

Sin City2005-07-10
Länge sen jag såg nått så klockrent faktiskt,Alexis Bledel var kanske den enda som dock inte kändes tillhöra filmen, annars härlig!

Sideways2005-07-10
Stundtals lite rolig men det är roligare att dricka vin själv än att kolla på det.

xXx 2 - The Next Level2005-07-10
Action som skulle kunnat vara bättre ev lite sämre oxå.

The Pacifier2005-07-10
Förbannad!

Star Wars: Episod III - Mörkrets hämnd2005-07-10
så mycket bättre än de 2 andra .

Kingdom of Heaven2005-07-10
tråkig och dålig rakt igenom,bästa måste vara a när smeden blir en retoriker och ett äss på taktik.

Gisslan2005-07-10
bruce är kung, enklare än så är det inte.

Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv2005-07-10
känns som ett koncept man har sett förrut.

Blade: Trinity2005-04-06
lättsmält action men varför såg dracula ut som en strandraggare ? jävligt läskigt om du inte vill smörja in sololjan då kommer han och biter dig i halsen .. mmm idioti.

Sniper 22005-04-06
haha fantastiskt , varför gör man en två o framför allt en trea ? den här filmen kan ju inte ens ge inkomst till skådespelarna . Från plutonen till sniper 1 2 och 3 ,underbart !

Sgt Kabukiman N.Y.P.D.2005-03-09
sämsta troma jag har sett

Repmånad2005-03-01
hej på dig , klassiker som slinker ner lika lätt som spriten i filmen .. dock lämmnar den inga direkta avtryck eller baksmälla om man vill kalla den det.

Station Agent2005-02-16
varm och vacker film om vännskap och utanförskap,ibland möter man väldigt konstiga människor som lämmnar avtryck på en ,dessa karaktärer som fin mötte gjorde alla avtryck.

Mulholland Drive2005-02-15
måste se igen

Torsk på Tallinn - En liten film om ensamhet2005-02-15
skitbra verkligen ,misär misär o en till dos av rå misär , samtidigt fantastiskt roligt.

Monster2005-02-15
smutsig och naken,en del saker är ju klockrent sanna därav psykiskt påfrestande vissa stunder.

National Treasure2005-02-13
nja , känns ganska platt och förutsägbar ibland .

Ken Park2005-02-10
white trash!?

Jeanne d'Arc2005-02-08
vet inte om de säger nått om mig eller om denna filmen , men jag tror att jag har försökt se den 2-4 ggr. jag har alltid misslyckats fatalt .. o börjat göra andra saker hela tiden .. kliche o tråkigt är en av flera tankar.

Sky Captain and the World of Tomorrow2005-02-08
ologisk o så segdragen .. men fantastisk vacker .. känns som de lagt allt krut på att få den så vacker som möjligt men glömt bort att den skall vara fängslande med ..

Åklagarens vittne2005-02-08
lysande, att göra sig hörd utan att för den dels skull skrika högst visar advokaten starkt .. slutet var faktiskt smartare än jag hade tänkt mig.

Nästa sida »