Alla kommentarer avdeskaollaeko

Kyss mig2013-07-16
lite fånigt manus, klyschigt och ganska många tramsiga repliker men just det gör på något sätt att jag relaterar jättemycket. för folk ÄR sådär fåniga och slänger ur sig klyschor och är överdramatiska osv... haha. gulliga. jag blev rörd ibland ändå. men inte så himla bra egentligen, inte så nytt, särskilt omöjligt att inte jämföra med imagine me & you som jag tycker mycket om (trots att den med är ganska fånig) !

Loving Annabelle2013-06-20
åhhh sjuk fånig, palla annabelle. varför har de gjort henne så löjligt perfekt? ska väl verka som hon är mogen för sin ålder men känns typ som hon är 14 ändå för att en känner att hon s p e l a r allting. kunde ju varit lite romantiskt va satan, önskar att den varit bättre. som massa andra här.

Miss Blue Jeans2013-06-19
mycket bättre än jag trodde den sku va, och bra musik :--) och JA laestadianpojkarna hi hi hi dögulliga. tyvärr såg jag den utan textning så jag fatta inte allt, de snacka dialekt och fort så.

Candy Rain2013-02-24
beskrivningen av den här filmen är skum imdb.com har mer rätt: Four separate vignettes about lesbian relationships and dating, ending with a summation about relationships.

SOPOR2009-05-15
lite rolig, söt, som lite harmlös... lite seg men ändå småkul. ^^ en hel del roliga bitar. det roligaste är slängiga hasse som reporter. och så älskar jag sången. vakna, lille svensk, vakna, lilla svenska! åh!

Ingen kan älska som vi2008-08-23
"vänner som johnny ska man va rädd om, å de va inte du ikväll!" hahahaha omg så himla rolig film ^^ helt sevärd. typ ingenting jobbigt heller. sådär, ingen dramaturgisk kurva knappt. och denna stockholmska! som försöker vara nån slags jämtländska lite då och då? maha! åh, så underhållande lätt att titta på!

Wicker Park2008-08-23
galet frustrerande men bra gjort bra historia. jag trodde den skulle vara kass när jag såg på fodralet och lsäte på baksidan. men så bara! vara den bra!

Veronikas dubbelliv2008-08-14
så sjukt vacker. det finaste jag sett på länge. bilderna och stämning. suggestiv! jag tyckte inte heller den var så farligt långsam.jag kan tänka mig att vissa kan tycka det, men. man får väl vara på lite långsammare humör liksom inte ha action-längtan inombords. :p åhoh.

14082008-02-14
så. kass.

Arga män (utan ben) - En roadmovie2007-10-06
långsamt rolig. om man orkar är den verkligen perfekt.

Kakurenbo: Hide and Seek2007-09-08
den är skitsnygg men knappast läskig. fast det är mest skönt.

Trion från Belleville2007-09-07
sjukt snyggt tecknat och underbra musik. den blir roligare och bättre för varje gång jag ser den.

But I'm a Cheerleader2007-09-07
toppenrolig, söt, asbra musik. förutsägbar men fantastisk ändå eftersom den är så himla kul!