Alla kommentarer avdexterde

The Other Side of the Door2019-03-16
It is just the same old thing we have seen this movie 100 times before.

Annabelle: Creation2017-08-12
Alla klichéer är med. MEN du blir ändå lite överraskad. Tycker att den är bättre än första filmen. Jag tänka mig och se den igen, snart! ????

Fast & Furious 82017-04-15
Jag tycker det är jätte tråkigt att filmerna går ifrån "bil filmer" med action i till action filmer och nästan utan bilar. Den får en 2:a för att jag känner mig snäll sen så är effekterna inte dåliga alls. Men som sagt dom försvinner allt mer från det som gjorde dessa filmerna bra.

The Houses October Built2015-12-24
Detta trodde jag inte när jag startade filmen! Jag gillar inte filmer som är filmade på detta sätt, handhållen kamera och urusel filmen. Men av denna film fick jag känsla som jag har längtat efter sååå länge. Spänningen och inte veta när "elakingarna" kommer. Jag gillar verkligen denna film. Detta är en måste-se-innan-du-dör- film!

The Hunger Games: Mockingjay - Part 22015-12-04
Slutet förstörde hela filmen! Det var det sämsta av allt!! Då jävla besviken. Katniss blev en helt ny jävligt tråkig person! Gasaah så jävla arg och besviken. Sämsta filmen av alla!!!

Dark Reel2015-10-10
Varför!? Så dålig, den är inte ens rolig!

Berberian Sound Studio2015-10-10
Så jäkla bra film så bra att jag tog upp mobilen och laddade ner ett spel och började spela. Kunde ha blivit så mycket bättre film än vad det blev.

Dracula Untold2014-10-19
Jag är förvånad över att jag verkligen gillar den här filmen! Visst den hade några problem, men vilken film har inte det!? Tycker verkligen om att dom tog den här sidan av Dracula, har inte sett någon annan film tagit denna vinkel, vilket jag tycker är roligt och bra! Detta är en stark 4:a!

Devil's Due2014-09-22
Det här är det sämsta någonsin! Kom på något nytt för en gång skull! Det är mer eller mindre en blandning av paranormal activity och exorcisten och alla andra exorcist filmer -.-\\' Kom på något NYTT!

Night of the Living Dead2013-10-28
Bästa film slutet ever! Underbar film. Kunde dock ha gjort bättre zombies. Detta är en klassiker och är en måste se film!

Mama2013-06-08
Den var bra i början låg nästan på en fyra MEN rasade fort som f** pga all dataanimationer! Fy! Lär er och använda skådedpelare och make up efekter!!!!

The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia2013-04-09
Det här trodde jag aldrig! Den är fan nästa lika bra som den första. Dom har det jag hatar mest av allt. Fönster! Bra film!!

Masters of Horror - Imprint2013-03-24
Den var så jävla bra, tills den där handen kom fram! Handen förstörde allt! Men filmen är fortfarande väldigt bra!

The Incident2013-03-24
Förutsägbar! Inte jätte bra och inte jätte dålig. En svag 2:a

Seconds Apart2013-03-24
Bra story! Men något kunde ha varit bättre. en svag trea

Apornas planet2013-03-03
En svag trea!

Ego2013-01-31
En film som man egentligen redan har sett förr. Den hade sina stunder och karaktären Mia gör hela filmen!

Les Misérables2013-01-30
Otroligt vacker! Gåshud

Jesus Christ Vampire Hunter2012-12-26
Den var inte dålig nog för att vara dåligt bra! -.-

Vampire Boys2012-10-29
Kanske har gått lite lång nu? Göra även en bög version av Twilight.. humm.. kanske är den bättre än originalet på ett sätt??

The Awakening2012-09-20
Känner att det var mer som en drama än skräckis.

Honey2012-08-27
Svag! För förutsägbar :/

Eating Out: Drama Camp2012-07-30
Så himla dåligt bra! xD

Snow White and the Huntsman2012-06-10
Tyckte den var helt ok men något saknades dock....

Penance2012-06-05
Hur dålig får en film vara!? Sluta tugga sömnpiller, här har du det nya som hjälper dig mot dina sömnproblem.Sömnfilmen!! -.-'

Dark Shadows2012-05-13
Något saknades :/

The Avengers2012-05-01
hade inte skämten och dom roliga citaten funnits så hade detta bara varit en tråkigt action film som var alldeles för lång..

The Human Centipede II2012-04-23
Den var bättre än första men inte tillräkligt bra för ett bättre betyg..

Taken2012-04-17
Stark tvåa :-)

Meet the Spartans2012-02-23
Den var ju inte ens dåligt bra!!!

Nästa sida »