Alla kommentarer avdileva

Half of a Yellow Sun2015-08-04
Bra början, men mot mitten blir det långsamt och lite rörigt, och det fortsätter så ända till slutet. Ganska långtråkigt tyvärr. Stark tvåa.

Flugparken2015-05-03
Total ångest. Hade svårt att sova efter jag sett den.

En tripp till Paris2015-04-12
en fin film. inget märkvärdigt.

The Prestige2015-04-12
SNARK

Viva Hate2015-03-26
otroligt löjligt. den här serien borde sänts på nickelodeon istället för svt

Flickorna i Småland2015-03-25
rasistisk SD-propaganda om de goa flickorna i småland och tattartjuvar som förstör och förför. Lägg sedan till en våldtäktsbenägen tjockis som alla blir flickor blir kära i, och som alla män får stryk av. Jag brukar älska Sickans filmer, men detta var rent vidrigt.

Third Person2015-03-18
Bra och engagerande.

Smoke Signals2015-03-18
ett stort LOL till denna filmen. Börjar väl helt ok, men mot slutet orkar jag inte ens bry mig längre.

Kinky Boots2015-03-13
egentligen en etta, men.. jag är snäll.

What We Did on Our Holiday2015-03-13
smarta ungar, osmarta vuxna, hihi haha hoho. så pinsamt dålig. förutsägbar och nikelodeon-humor.

Din barndom ska aldrig dö2015-03-10
Överlag är det så himla kasst skådespel, dåliga repliker och krystade scener. Känns som en film som endast passar att visa på öppna kanalen. lol.

Wish I Was Here2015-03-04
standardbra känslosam komedi. trevlig!

The Good Lie2015-03-03
för mycket stereotyper för att kunna få högre än 3, tyvärr

The Book of Negroes2015-02-26
Sevärd, men hade tjänat på att kortas ned och inte vara lika övertydlig och sentimental :)

Sådan far, sådan son2015-02-11
en riktigt upprörande film!

Hello I Must Be Going2015-02-10
jättefin och bra film! lite för långsamma delar för en femma.

Förälskad i Rom2015-02-08
känns lite som att ha sovit och drömt en massa grejer, och sedan har dessa drömmar mixas ihop, med olika huvudrollsinnehavare och blivit en film. helt fantastiskt!

Night Will Fall2015-01-29
Lite dåligt upplägg på filmen. Hade hellre sett originaldokumentären.

Kelly & Cal2015-01-27
bästa filmen som visar ärligt och uppriktigt hur det är att vara nybliven mamma. juliette lewis är fantastisk bra i rollen. intressant, spännadnde och mänskligt

The Seat Filler2015-01-27
mysig och trevlig med lite 90-tals känsla på själva utförandet och humorn. lol. bra film, men inte mer

For Colored Girls2015-01-22
Superbra film med starka (och svaga) kvinnor. Verkligen gripande!

Get on Up2015-01-20
väldigt rörigt och inte alls särskligt medryckande.

Toys2015-01-18
Fruktansvärd. Räcker att se 10 min, sen har du hela filmens handling och dåliga komik skriven på näsan. Inget nytt tillkommer. Du vet precis hur den ska sluta. Så sjukt pinsamt dålig. Synd! Med tanke på att scenografin är så spektakulär!

The Theory of Everything2015-01-15
Helt okej bra. Inte så mycket mer.

The Single Moms Club2015-01-15
en lättsam historia om kvinnor som inte klarar sig utan män. stereotyp och ytlig, men ändå gillar jag den. endast kvinnor i huvudroller är alltid glädjande.

The Judge2015-01-09
så väntat och trist och så könsstereotypt och... suck. Men annars går det bra att kolla på den.

Manolos magiska resa2015-01-09
sexistisk skitfilm

What We Do in the Shadows2015-01-09
nä. sexistisk och tråkig

Ida2014-12-29
jättefin och djup film som aldrig blir tråkig trots dess långsamma tempo.

Gentlemen2014-12-29
jättekonstig film, som att drömma en mardröm, lika osammanhängande och svår att förstå sig på, och ändå verkar allt så självklart. En av mina konstigaste bioupplevelser. Tyvärr kan den inte få mer än ett okej från min sida som helhet, däremot finns det många ögonblick i filmen som lätt når upp till en 4:a.

Nästa sida »