Alla kommentarer avdudson

9 Lives2021-09-21
Sanslöst billig Snipes rulle som enbart är en pay-the-rent film. Storyn är Ubeer-idiotisk. Fast även smått sevärd med lite alkohol inblandat%#) Sen att Wesley ser mest luggsliten/plågad ut gör ju inte mig nått direkt") Uppskattar verkligen ändå Kim-Coates medverkan, då karln är så passande i såna hära simpla skapelser..//1+

Blood of Dracula2021-09-21
Kalkon rulle på den sämre skalan...(Här bjuds det på lökig fjoll dans, samt fasa från atom-vapen. Sen har regissören slängt in våpiga kvinns med flabless för mobbing/sadism. Inte undra på då att en av lärarna är en galen occkultist666#) lol")

Zoltan - Drakulas hund2021-09-21
Denna härligt unika/obskyra skräckis var bland dom första jag såg, anno 1998/ som verkligen fångade mitt intresse för annorlunda gamla filmer. Visst storyn är satans cheezy, samt att musiken skulle passat bättre in i en p-våffla. Men jag verkligen tok diggar Zoltans blodtörst + jyckens trofasthet åt sin herre666)

Dead or Alive 32021-09-18
Jävlars/satan vad flummigt & mörk denna-3Dje-del, i serien var###. Inget man återupprepar direkt""(

I sanningens namn2021-09-18
Seg/Dryg film som stampar på X-akt..samma ställe.( Sen som många.. tidigare har sagt. Meg-Ryan som nån slags hjälte. lol) (Noot So Mutch) Sen Denzel i nån slags helikopter frilla. "YacK"

The Last Shot2021-09-18
Egentligen en bagatell till film. Fast den är riktigt underhållande ibland...%) Det som är det sjuka är visst, att den är baserad på verkliga händelser"?"/Sen älskar jag den störda Swe-översättningen som blir mera än äckliga ibland#) .+ att Baldwin går på spar-låga är man inte van vid dock". Nåväl annorlunda knas-komedi som var värd sin speltid..// 2+

Dead or Alive 22021-09-14
Satans virrig/snurrig film, som vill mer än den ger ut i kvalitee.

Spelaren2021-09-14
Jisses här vimlar det av kända ansikten... Från extremt well knowns till noot so mutch./ Sen den cyniska härvan av alla makt kåta svin, som hugger varandra i ryggen konstant. Sido-ploten faller på sin egna löjets-skimmer ändock". 2+

Barbarossa2021-09-12
Faktiskt rätt skaplig då Rutger spelar en historisk karaktär anno 1100-talet. Sen överlag snygg/påkostad. Fast noot so mutch dom fejkade borgarna. Givet bjuds det på mkt politiskt käbbel samt våld/kärlek & allt som hör det till...2+//

Mitt i plåten!2021-09-11
Helt-Underbar bil-röjjar rulle! Denna tiden var förjävla frisläppt gällandes Anti-Pk/ För här dras det på...Med Sexism/Andra vackra ord#)#) + Att dom fått med så många stora stjärnor.. Dean-Martin gör den försupna präst-rollen underbar! Ser ut som ett rödljuse utanför krogen hihhiii#) Sen legenden själv Moore där han rattar sin Austin-Martin med ett glas skumpa i handen. EpiC!%) 3+

Pans labyrint2021-09-11
Mystisk och vacker film som är läckert filmad & känns fräcch även anno 2021. Samt mkt bra skådespelar-insatser dår framf" av Franco generalen med stenhård hängivelse för saken.

Guardian Angel2021-09-05
BizzaR 90/tals kalkon-action rulle där allt är totalt-waked##%). Cynthia sparkar röv som vanligt i dessa...kalkon rullar back in the day,,Storyn kunde en silver-amöba göra bättre dock") 2a" till kult-värdet.

Den mörka kristallen2021-09-05
Härligt skruvad klassisk Fantasy rulle som tyd" tog 5 hela år att få ihop...WooW. 80/talet ägde verkligen på alla sätt! Då spec" när det gäller denna sköna genre. Min absoluta favo är, Den oändliga historien. Då jag sätter den som numero 1. Men blev ändå imponerad av The Dark Chrystal! Snygg/välgjord//klockrent voice-over arbete mmm...//

Familjen är värre2021-09-04
Rätt skön/lättsam komedi där det verkligen strulas till med relationerna till dessa sjuka familjer. Fast dom som var mest skruvade var Jinx samt Mosses#)#)

Signs2021-08-29
En slags "konstnärlig"-film där skaparen ger oss tittare fingret med sin uppenbart hånande med foliehatts tricket. Att det ens var på tapeten anno 2002 var verkligen en WooW-faktor. Annars så rör sig denna märkliga skapelse framåt med snigel steg../ Mysig film förövrigt i allt det bizzara###

Mortal Kombat2021-08-29
Bad-As ny fräcch version av denna kult rulle som förtjänar all respekt! Många härliga fighter + Gory Fatalitys..#)/ Samt nada dö-tid, Underhållen blev man allt"!

The Nice Guys2021-08-28
Störtskön röjig deckar rulle i ett syndigt 70/tal. Både Crowe fast än mera gör Gosling sin roll med bravur! En given film att att återskåda X-antal gånger man är på ett trivsamt humör.

Father Figures2021-08-28
Verkligen en rörig förvecklings-komedi med skräck ödlan Glenn Close. Sen på det ett vatten-tunt manus. Gillade ändock" episoden med Walken och katten#) heehee// + J.K Simmons vilda karaktär#)

Lars and the Real Girl2021-08-18
X-tremt bra/välgjord film där Gosling köttar varje-Scen. Karln är minst lika begåvad som J-Nicholson. Tycker filmen verkligen lyfter fram /psykiska-problem/kontra-folks-uppfattning av märkligt betendeen. Kände själv det var svårt se igenom denna mkt" Starka film.

Tremors 5: Bloodlines2021-08-18
Egentligen så Kalkon, Men blev ändock" rätt underhållen #) Diggar scenerna,, när Vapen-galningen Gross går loss som en kåting när alla vapen kommer fram heehee") Sen den sjuka scenen med buren var riktigt over-the-topp! "weird" + E,x antal köttiga scener räddar upp denna Hotet soppa" Sen att Kennedy är med som nån slags speedad side-kick skummar upp betyget smått..

The Big One2021-08-11
Moore är verkligen en tjock pitbull-terrier med V-ideal/ Känns ibland karln är kontrollerad opposition. Hoppas verkligen INTE det!! Men såklart dessa ärke-svin till chefer i stora Usa- företag, avskedar stackars jänkare../ Gillar när Moore dyker upp med negativa-diplom till svinen på företagen##

Mord, lilla vän2021-08-10
Rörig & träig historia detta som är alldeles för spretig/flaxig för att kunna prestera några större avtryck i den Svenska deckar-genren//

Kvinna i leopard2021-08-10
Underbar deckare som verkligen sätter en på nålar gällandes nerv/spänning/ Harriet spelar lysande som spritt språngande galen-penga-kåt kvinns. Satyget gör vad som helt för sina egna sjuka lustar. Sen gör regissören klokt i att spela ut henne mot resten av tjänste-folket. Vi som beskådare vet inte riktigt om det är hon som går ned sig i galenskap, eller om det finns en komplott..../ Mkt smart uttänkt.

Kvinnan som försvann2021-08-10
En bagatell när det gäller Svensk "Deckare" Helt ointressant då det mest jazzas & allmänt dötrist.## Skoj ändå se den pluffsiga kommisaren likna Josef-Stalin lol)

Brott i sol2021-08-09
Jag tar groggen i pant!!#) / Sånt Förbannat As!! lol)// Rätt frispråkig SWE-Deckare där alkohol+ nerv-svaga kvinns får agera ut mot dom stackars karlarna som inte heller har allt där uppe// Själva storyn är lövtunn f-,ö,

Jigsaw2021-08-09
Såklart Urvattnat till-1000//. Samtidigt är det intressant på något" skumt sätt"") + även till det mest X-treme JigsaW mordet so-far,-motorcykel-death-momentum#%) (F#Cking-Epic) & även high-tech-laser köttandet mot slutet###) 2+)

Afrikas drottning2021-08-09
Gammal goding Matine där slit-vargen Boggie har namnet Allnutt#) Hmm wonder why"") Annars bra segt där djungel-vildarna... visar sin rötter om man säger så/# Sen överlag segdeg story med en fisförnäm Hepburn i släptåg..//

Elvis & Nixon2021-08-09
Mkt märklig historia detta."? Fast jvligt cool%). Shannon som Elvis hmm njaee,sisådär. & även Spacey inte noot så trovärdig med den satte/rultige Nixon"/En typisk film man enbart ser 1- gång")

Capone2021-08-07
Njaee" Ger inte mkt för Hardys vresiga tolkning av Capones sista.. år i livet. Diggar ändå kommentaren. You f#cking bum, när han köttar en Croc från båten , heehee(Epic) Annars ingen karisma/själ som old-Cap hade.(Sorry) 1+

Borta bäst, hemma värst2021-08-07
Bästa Jule komedin på mkt..länge. Visst så finns klassikerna Griswalds.../ Men denna är skönt skapligt modern, & helt j#vla galen!#) Vaughn samt Reese gör sina roller klockrent./+ att den är helt fri från pk-dravlet. Denna underbara film borde ses av varje seriös komedi älskare minst 1 gång"-per år..)

Nästa sida »