Alla kommentarer avedam

2 Fast 2 Furious2006-07-31
Värdelös rakt igenom. Gick inte ens att runka till.

Hostel2006-03-29
Kärleksbarnet: Slutet sög ju. Urdumt att huvudkaraktären var tvungen att springa runt och encountra alla karaktärer han mött på vägen. Och ja, bara dumt och otroligt.

Adaptation2006-02-01
Helt enkelt briljant. Underbar. Träskjaktdelen är ju bara hur hans hollywoodinspirerade brorsa "hjälper honom med slutet" som han ber honom göra. Sjukt smart. Eller var det bara jag som såg skillnaden när det efter det helt plötsligt började handla enbart om kärlek, droger, våld och död? :P

Corpse Bride2005-12-14
Snygg och skitbra musik. Men åh så intetsägande. Stor besvikelse.

Berättelsen om Narnia - Häxan och lejonet2005-12-14
Barnskådespelarna var riktigt dåliga. Tråkig handling. Halvdant rakt igenom.

Hip Hip Hora!2004-11-26
Patetisk skitfilm. Ingen trovärdighet, urdåligt berättande, spyvärda poänger och helt enkelt urbota dum. Usch.

Lost in Translation2004-11-25
Så mysig. Den gör inga stora poänger fast den är så himla genommysig från start till mål. En film som man bara liksom kan sitta och se, utan att den kräver så mycket av en. Härlig.

Fahrenheit 9/112004-11-25
Att tro att det är "info" som presenteras i Fahrenheit 9/11 är otroligt naivt. Moore pratar inte mer sanning än Bush-administratitionen. Rätt medelmåttig film i övrigt.

Super Mario Bros.2004-06-29
När ska man lära sig att man inte bör göra film på framgångsrika spel utan på spel som passar för filmförmatet?

Möss och människor2004-06-29
Författaren, boken och filmen bör alla hyllas.

25th Hour2004-06-29
En otrolig film. Spegelscenen är helt underbar