Alla kommentarer avfilmmange

Vampyrer2009-03-04
Väldigt snygg svensk surrealism med väldigt lågt och lugnt tempo, förväntar ni er en typisk vampyrfilm där det händer saker hela tiden så letar ni efter fel film! Denna filmen har faktiskt lite av den känsla som finns i Jean Rollins vackra och långsamma vampyrfilmer!

Seed of Chucky2008-11-02
Hatar verkligen denna filmen och Bride of Chucky. Fyfan vad dåligt detta är, inte var det nog löjligt med att Chucky fick en fru i förra filmen, nu har han en jävla son också, sämre än det här kan det inte bli om dom nu inte gör någon jävla film där han har barnbarn också...

Exit to Eden2008-09-11
Tråkig, meningslös och helt ointressant.

Blame2008-08-19
Riktig dålig, tråkig, meningslös och händelsefattig film.

Save the Green Planet2008-08-16
Helt underbar film!

Don't Go in the House2008-07-28
En klassiker, härlig 70talsmusik och ett par riktigt starka scener faktiskt, scenen när han bränner den första tjejen är rätt så grafisk.

Motorsågsmassakern 42008-07-20
Varför gjordes denna filmen?

SS Lager 5 - Womens Hell2008-07-18
Helt ok Grindhouse-underhållning!

Jättehajen - vindsurfarnas skräck2008-07-18
Denna italienska filmen är bättre än Stephen Spielbergs hajfilm faktiskt. Ett mästerverk!

Sadomaster2008-07-17
Pinsamt dålig Argentinsk splatterfilm.

Philosophy of a Knife2008-07-15
Fantastisk och gripande dokumentär om Unit 731, varar i över 4 timmar men spänningen håller sig hela tiden, riktigt intressant också att dom lyckats intervjua några människor från Unit 731 som fortfarande är vid liv idag. Denna filmen är bland det mest obehagliga jag sett faktiskt av just den anledningen att dessa vidrigheter faktiskt har hänt i verkligheten precis som det beskrivs och visas i denna dokumentären. Se till att se den en dag där du kan titta helt ostört under 4 timmars tid.

Slaktaren2008-07-14
Uwe Boll's mästerverk!, otroligt hård och mörk film som inte lämnar någon oberörd!

Love Camp 72008-07-13
De absolut sämsta och tråkigaste naziploitationfilmen, kanske är av just den anledningen att den är amerikansk, naziploitation ska fan vara italienskt och inget annat.

Gacy2008-07-12
Denna filmen stinker värre än Gacy's krypgrund!

Besatt - exorcism2008-07-07
Italiensk ripof på Exorcisten. Ganska underhållande men ibland seg film.

Penny Dreadful2008-07-04
Otroligt tråkig film.

Underground2008-06-29
En av de bästa filmerna som någonsin gjorts. Och den är inte alls för lång, snarare för kort, ska man kunna skildra Jugoslaviens historia på under 3 timmar?, knappast!

Talos - Mumiens Förbannelse2008-06-17
Tale of the mummy?, snarare Tale of the flying toilet-paper!

Exorcisten 2 - kättaren2008-06-07
Underskattad film, om jag ska vara ärlig tycker jag faktiskt att denna filmen är den bästa i serien!

Massacre in Dinosaur Valley2008-05-29
Helt okej italienskt djungeläventyr med en hel del våld och blod.

Cannibals2008-05-29
Att ett så pass respekterat bolag som Blue Underground släpper en sådan här skitfilm på dvd är ett mysterium. Nåja, den är i alla fall bättre än Cannibal Terror eftersom Cannibals faktiskt är underhållande i all sin dålighet.

Cannibal Terror2008-05-29
Jag hade flera timmars huvudvärk efter denna filmen, så pass dålig var den. Alltind med denna filmen är uselt, till och med gore-effekterna. Den är inte ens underhållande i sin dålighet. Men det värsta av allt är musiken, ush fy fan!

Beowulf2008-05-25
Tråkig, ful och ointressant.

Fire on the Amazon2008-05-24
En av de sämsta filmerna som någonsin gjorts.

Amazonia: The Catherine Miles Story2008-05-24
Det här är ingen kannibalfilm, det är bara ett sliskigt romantiskt drama med inslag av mjukporr och ett par riktigt taffliga gorescener.

Kampen om Gallien2008-05-10
En av de sämsta filmerna jag sett, den suger så jävla hårt.

Galaxy of Terror2008-05-05
Mycket och snyggt gjort gore, men handlingen är helt obegriplig.

Cold & Dark2008-05-03
Väldigt mysko film som sagt. Den var stundtals riktigt blodig, men förbannat seg också!

Solstorm2008-05-03
Helt okej svensk thriller, mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara!

The Untold Story2008-04-29
Mycket bra och otäck film med många sjuka scener. Anthony Wong är som sagt riktigt bra i rollen som helt en helt känslolös psykopatisk mördare och våldtäcktsman. Baserat på en sann historia (tyvärr)

Nästa sida »