Alla kommentarer avfridolf

Tidsfrist noll2006-03-31
Ja en tidsfrist är ju sannerligen ingen mysig frist. Filmen blir skrämmande när tiden tar slut.

Bröd och mjölk2005-11-24
mmm, låter som en fin frukost tycker ja. Filmen var lite bäng i bollen.

Nu skiter jag i det här jobbet2005-11-24
Ja sket i mitt jobb som modell efter 5 dar. De var inte snälla mot mig, kallade mig för feta Fridolf och sånt. Vill bara glömma det. Filmen kunde ha varit bättre.

Fransson den förskräcklige2005-11-24
Har inte mycket mer att säga än att ja håller med Roy-Benga, han var minst sagt förskräcklig. Skulle inte tänka mig att köpa den där Fransson-limpan. Skrämmande!

47:an Löken2005-11-24
ja ni, löken var ju ett smeknamn som en hade när en var runt 15 år, de var etag sen alltså, har glömt det mesta från den tiden. Nog om de, denna film förtjänar sin plats i mitt Hall of Fame eller vad de nu brukar kallas. En pangrulle

Att leva2005-11-24
eller att icke leva, de är den stora frågan efter att ha sett denna film.

Pelle Erövraren2005-11-24
HAI PELLE HAI, så är det bara. Han är den bäste Erövraren jag sett på länge, o ja har levt i mer än 50 år nu.

Vårat gäng2005-11-24
Ni ska se när jag o mitt gäng drar ut på stan och dricker te vid tant Märtas kafé. De brukar bli riktigt partajande.

Snowbeast2005-11-24
jag ryser verkligen efter att ha sett denna. Detta monster är ju inte att leka med. Ja babson var kung i denna film, en mysgubbe.

Matilda2005-11-24
jag tycker Matilda borde sitta i skamvrån efter det hon gör i denna film!

Just en snygg soppa2005-11-24
mmmmm, vilken mumsig soppa de såg ut att vara. Satte igång me grönsaksoppa direkt efter jag såg denna härliga film.

Brakfesten2005-10-12
Oj oj oj vilken fest de ställer till med i denna film. Blev helt galen och ville fixa en egen fest där ja får äta raggmunkar, dopp i grytan o annat gott.

En buffel i tehuset2005-10-12
jag har också haft en sådan i mitt tehus. satt där och hade de mysigt så kommer de in en buffel i full fart. De var skrämmande må ja säga. Filmen har ju inte så mycket me titeln och göra men den var finnemang.

Ägget är löst!2005-10-11
Hjälp!, är ägget löst, tror ja får leta upp ett gömställe så att ägget inte kommer och tar mig. Ne jag skämta bara, men denna film var faktiskt en intressant film, lite små mysig och så.

Reina y Rey2005-10-11
Dum hund, Duuumm huuund!! säger ja bara, fy på dig!!, att sticka ifrån Matte på de där viset. Tyckte så synd om tanten så att jag fick torka undan en hel del tårar. Filmen var för sorglig tyckte jag. Jag skulle kanske tagit min jaktbössa och börja leta upp hunden och skickat iväg ett par välplacerade skott i ändan pån. Så känslig är jag. Folk brukar ju kalla mig Känslige Fridolf ibland förstår ni.

Lilla Märta kommer tillbaka 2005-10-11
Knättarp är ju min favorit ställe efter att ha sett den filimumsiga film, men ja säger bara aja baja till nazist gruppen i denna film, kommer ni nära mig nångång så åker ni på en omgång kokt stryk!!

Nina, Frans och Annika 2005-10-11
Alla är så hemliga här så man blir ju lite tokig under filmens gång. Men en mysig middag var de ju iallafall.

Grötmyndigheten2005-10-11
Ja, de var för läskigt där etag, ja ville inge annat än att den skulle ta slut. Verkligheten kan vara riktigt skrämmande ibland

Grötbögen2005-10-11
aja baja vilket fult namn på en film! de sänker betyget rejält. Annars så var den hyfsad.

Grötfilm2005-10-11
Orka inte kolla på hela, den var för grötig om ni förstår va ja menar hehe.

Räktango2005-10-10
Jaha, ännu en film met utgivningsår 0, dessa filmer måste ja hitta nånstans. De måste ju vara värda multum. Jag vill gärna lära mig Räktango också.

Kalle Stropp och Grodan Boll på svindlande äventyr2005-10-10
Ja precis som ni säger, detta är en riktig klassiker. Blev riktigt spännande när de ska rädda kottfolket som vi ju alla håller så kärt. En svindlande 5a!

Ducka, skitstövel!2005-10-10
Vägrar se denna film. Titeln är för ful för mig. Fula ord i titlar förstör , de gör mig mer eller mindre ledsen.

Lyckliga skitar2005-10-10
En vill ju inget annat än dra på en riktig lycklig skit efter denna. Känner mig så glad varje gång jag lägger på en riktig brakare.

Skitsnack2005-10-10
Usch vilken ful titel de var på filmen. Tycker de borde bli skärpning på dessa namn på titlar. De var så mycket bättre på min tid.

Du äter inte stuvat2005-10-10
Jag blir också lite fundersam över hur de vet sånt om en, jag äter inte stuvat jag heller. Jag tror jag blir rent utsagt skogstokig om ja inte får reda på detta.

Kuliga kumpaner2005-10-10
Synd att Harvey var för blyg för att spela själv, tror att han skulle bli en riktig Tiger Woods. Filmen fick mig vilja börja själv, de säger ju en hel del.

Karl-Alfred2005-10-07
min hjälte. Tycker att han är en riktig mysgubbe

Kvarnen2005-10-07
Detta var allt en riktig skräckfylld historia måste ja säga. Den röda röken på omslaget gör att ja fick lite rysningar innan jag ens han att börja kolla.

Barnet äter frukost2005-10-07
Jag tyckte han mata sin son riktigt bra, tyckte inte ni de? Denna film myser man igenom. Ja de var allt ett par söta små tekoppar, tänker nog försöka hitta sådana på något loppis eller nåt annat ställe, måste en ju bara skaffa.

Nästa sida »