Alla kommentarer avhoppaskrik

Antichrist2010-06-14
tråkigt att manuset var klassiskt och fotot och ljudet en ren ripoff på Stalker av Tarkovskij. Konstigt nog får den ändå en svag 4a av mig.

Lucky People Center International2009-11-16
Loved it.

Upp2009-11-16
väldigt charmig och smart. ganska brutal för att vara pixar ändå. Och att nästan inget sägs den första kvarten av filmen är ju briljant. MUMS!

Milk2009-07-27
Oväntat grym film. Penn gör Milk otroligt bra!

Hopplös och hatad av alla2009-05-27
vill inte ens se klart hela.

Tillsammans är man mindre ensam2008-04-01
"på måndag lagar jag crepes sen sätter jag på dig, men inga kyssar" så underbar!!

Die Hard 4.02008-03-09
Jag gillade effekterna, en riktig bruce action ska inte vara realistisk. Tycker jag iaf. Om allt utspelade sig som det gör i verkligheten skulle det inte finnas någon spänning över huvudtaget.

Law of Corruption2007-04-01
utan att ens ha sett hela så sätter jag en tvåa. seg som få actionfilmer. palla se den här!

House of Blood2007-04-01
men ursäkta? så här jävla mycket dialog som det var i den här filmen har jag fan aldrig varit med om. ett lovande fodral med enn film som verkligen sög. den bjöd på mycket asgarv men bara för att den var så otroligt dålig. och om man vill se blodiga effekter ska man fan inte se den här, se vilken anna vampyr film som helst, eller bara splatter typ battle royale.