Alla kommentarer avhyochan

My Darling Is a Foreigner2010-11-02
Stor besvikelse. Tunn handling. Möjligen kan japaner ha större behållning av filmen än västerlänningar, då den belyser problem som kan uppstå för dem familjemässigt - men i övrigt en riktig bottenfilm som inte ens är värd att titta klart på.

Moon2010-10-24
Jag gillade den här filmen. Annorlunda, och med en härlig stämning.

Hälsoresan2010-09-05
Ja, det var väl knappt så att det var godkänt som tidsfördriv.

Mannen som slutade röka2010-09-02
Väldigt underhållande film, som jag tyvärr tycker tappar lite i slutet. Gösta Ekman är briljant som vanligt.

Speed 2: Cruise Control2010-09-01
Den här såg jag på bio när det begav sig, och jag kan väl dra slutsatsen att det inte var ett av de bästa biobesöken. Inte alls i närheten av ettan.

Speed2010-09-01
En klassiker som jag gillade starkt när jag var yngre. Fortfarande fin underhållning.

Den osynlige2010-08-26
Lite svårt att sätta betyg på den här filmen. Bra, och intressant grundhistoria - men med en del brister.

The Girl Who Leapt Through Time2010-08-26
Vackert animerad. Fin historia, men inte det starkaste jag sett.

Nyckeln till frihet2010-08-26
Jaa, den här filmen var riktigt bra och välspelad. Absolut värd sin femma.

Ducktales: Treasure of the Golden Suns2010-08-25
Klassiska Duck Tales som alltid är bra.

Dum & dummare2010-08-25
Blev en av mina stora favoriter när den kom ut. Fortfarande rogivande, dock lämnar den inte något bestående intryck - och humorn är oftast rätt platt och enkel.

Ace Ventura - den galopperande detektiven rider igen2010-08-25
Helt okej.

Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö2010-08-25
Det var tolv år sedan jag läste boken, men jag minns att den fängslade mig starkt med den medryckande historien. Filmen är underhållande och fin på sina ställen, men i det stora hela är den inte så övertygande. Det känns onödigt överflödigt att klippa in sekvenser från "idag" i berättelsen i ett taffligt försök att göra berättelsen lite mer sentimental. Skådespelarna står för en hyfsat god prestation, om än lite ojämn.

Fight Club2010-08-24
Mycket bra film, men jag tycker att den tappar en del på slutet.

Ben och Gunnar - En liten film om manlig vänskap2010-08-24
Riktigt mysig och härlig film.

Hundtricket2010-08-24
Helt okej. Ingen storfilm precis, men ändå ett gott tidsfördriv.

Jack2010-08-23
Smårolig och charmig film.

Bussresan – eller inte trodde jag att det var så långt till Holland2010-08-22
Fin dokumentär.

Yes Man2010-08-22
Bra underhållning. Ett extra plus för Rhys Darbys medverkan!

Cable Guy2010-08-22
Habil underhållning. Inte en av Carreys starkaste filmer.

Hämnarens resa2010-08-21
Den berörde mig tyvärr inte så mycket som jag förväntade mig att den skulle göra. Jag ska dock ge filmen en chans till och se om den inom sinom tid, och förhoppningsvis kan jag då revidera min betygsättning mot det bättre.

I'm a Cyborg, But That's OK2010-08-21
En väldigt charmig och rolig film. Snyggt filmspråk, starka skådespelarinsatser och fin historia.

Dennis2010-08-20
Eländig rulle.

Naken2010-08-20
Ingen höjdare, om man formulerar sig snällt.

Twister2010-08-20
Tidsfördriv.

Volcano2010-08-20
En av mängden katastroffilmer från senare halvan av 90-talet. En helt okej film.

Mortal Kombat2010-08-20
Inte mycket till underhållningsvärde i den här filmen. Förslagsvis så kan man hålla sig till spelserien istället.

Djungel George2010-08-20
Haha, ja... vad säger man? Ord är överflödiga. Såg den för övrigt på bio när det begav sig - och då gillade jag den.

Kung-Fu Soccer2010-08-20
Jag ville gilla den här filmen, men det gick bara inte.

Hajen som visste för mycket2010-08-20
Har alltid gillat den här filmen. Ett par minnesvärda scener och oförglömliga citat som har etsat sig fast sedan barndomen.

Nästa sida »