Alla kommentarer avjadrax

Dead Like Me: Om livet efter livet2009-11-29
Nån slags kontinuitet måste det juh vara mot serien tycker man. I serien har de redan avhandlat vad som händer om en lieman kontaktar sina nära och kära, i filmen här så verkar inte den regeln gälla längre. Man tycker juh att de borde läsa på sig på materialet bättre när de gör en fortsättning.

Water Lilies2009-11-21
Väldans mysig film. Slutet hade gärna fått vara annorlunda om jag fått bestämma dock.

Sunshine2008-02-22
Kändes som att Alex Garland tagit mycket inspiration från VNV Nations låt Further. Väldigt likt tema i vilket fall.

Mitt liv, mitt val 22006-06-01
Första delen var en 5a, upprörande verkligen. Andra delen var fin och en 4a. Sista delen var mindre intressant, kändes mer som en promotion för Ellen; "Titta vad rolig jag kan vara".. 2-3.

Breakfast on Pluto2006-05-07
Vacker film som berör, Patricia är juh inte riktigt med båda fötterna på jorden dock :)

But I'm a Cheerleader2006-04-27
Underbar film, skrattade från början till slut. Helt enkelt sjukligt rolig, och för alla oss som gillar bra catchphrases så är denna filmen smockfull :D

Instängd2005-11-20
Filmen börjar bra, satt med rysningar och en intens spänning. Men efter ungefär halva filmen är det som att den byter karaktär helt, och blir en action-splatter.. Varpå den tappar allt.. Kudos för nice slut dock..

Final Fantasy: Advent Children2005-09-15
Spidde sammanfattar filmen rätt perfekt. Helt enkelt en film för alla oss som blev helt förälskade i spelet.

Minority Report2005-08-26
kan inte bestämma mig om det med de två svenskarna som sjunger små grodorna ska ge pluspoäng för att det är fult, eller minuspoäng av samma anledning, tills dess, en trea.

Soldier's Girl2005-04-17
Lite missvisande plot skulle jag vilja påstå, huvudanledningen till att han dog var att mördaren hade allvarliga mentala problem, att hans flickvän var transsexuell var mer an bidragande faktor. Bra film dock, inte mycket att klaga på alls.

Tenebre2005-04-04
det enda som faktiskt var bra i denna filmen var musiken, i övrigt så kunde inte skådisarna skådespela och dubbningen höll inte något slags mått. vad man kan säga om storyn, man blev faktiskt inte speciellt förvånad när man fick reda på vem/vilka mördarna var..

Alien vs. Predator2004-11-21
Den var mycket bättre än jag ställt in mig på, jag hade ställt in mig på att det skulle bli nåt tönteri i stil med att människorna skulle börja smiska. Som tur var så inte fallet, slutet var rätt kass dock, varför är det alltid så att "superbossarna" alltid blir så tappade när de sätts emot huvudpersonen, nä hade hon dött så hade det vart ett bra slut. I övrigt tillräkligt sann till spelen för att jag ska bli nöjd.

Ed Wood2004-08-27
Ett leende genom hela filmen, helt sjukt bra, och bara så sann. Återigen spelar depp riktigt bra..

Naked Space2004-05-06
Kommer ihåg att jag hade svårt att sova i en vecka efter jag sett denna, utöver det så är den inte så bra.. DVS duger till att skrämma små barn.

Magnolia2004-05-02
stark trea, kunde vart kortare.. och jag missade nog nånting, men filmens poäng undgick mig tror jag.. och sen, what's up with all the frogs.. det var bara skumt.

Hard-Boiled2004-04-29
Blir inte mycket bättre än så här.. alla borde observera den galet långa scenen, typ 5-10 min eller något mitt under allt skjutande utan klipp.. mirakulöst bra.

Deadly Sword2004-04-29
Värd att se om man tycker det är kul att skratta åt dåliga klipp, specialeffekter och synliga trådar.. annars är den mest seg..

Ondskan2004-04-29
Om man läser boken innan man ser filmen, så känns filmen bara så igenomstressad och fel. Känns som att hela filmen fokuserar på fel saker. Ett tips till alla som tycker att filmen är jättebra, läs boken. Den är så mycket bättre...

Cube2004-04-29
detta är seriöst den bästa filmen nånsinn, full av tankar, svårt att inte tänka efter när man sett denna filmen. Går verkligen att se hur många gånger som helst, (sett runt 15 gånger)

Matrix Revolutions2004-04-28
Mycket som var asdåligt här, tack och lov är den inte lika crappy som 2an,. Slutet är helt värdelöst, fighten med Smith kan liknas vid "Hej jag är en missil!".. vissa bra saker finns dock.. kommer inte på nån nu bara..

Lilja 4-ever2004-04-28
Farligt bra film, mycket skrämmande att sånt här faktiskt händer hela tiden bara runt hörnet här.. Farligt bra musik i filmen med.

Livet é python2004-04-28
Alltså skämten och så är väl roliga, men i gämförelse med exakt samma skämt som är med i "M P's flying Circus" så är dessa väldigt dåligt utförda.. Skaffa avsnitten istället..

Dungeons & Dragons2004-04-28
Humorn är verkligen helt värdelös och totalt opassande i filmen.. De borde koncentrerat sig på känsla, något som totalt saknas i filmen

Cut2004-04-28
Stör mig på att Kylie Minogue annonseras så mycket till filmen och så är hon med typ 5-10 minuter.. mycket besviken i övrigt också..

Bulletproof Monk2004-04-28
Denna filmen är bra i ungefär 10 sek, det är när Chow Yun plockar pistolerna och kör akimbo..

Anna och kungen2004-04-28
Chow Yun-Fat skall ikke spela sånt här ;/ hans plats är i hongkong i mitten av en bloodopera..

Mission: Impossible 22004-04-28
För att hålla med SOLSKEN, plocka bort den skitiga fightscenen på slutet så är den riktigt bra..

K-19: The Widowmaker2004-04-28
Den enda ubåtsfilm jag nånsinn tyckt om..

Sagan om konungens återkomst2004-04-28
fattar inte att alla är så sålda på sagan om ***.. Överbetalda filmer, enda som är bra med dem är juh effekterna och scenerierna.. Allt annat är bara tråkigt, speciellt alla skämten, de gör en bara sur.

Swordfish2004-04-27
Mycket töntig film, vissa filmskapare borde bli förbjudna att ha med datorer i sina filmer om de inte är införstådda i hur de funkar.. enda värda är kameraåkningen i början av filmen.

Nästa sida »