Alla kommentarer avjojjih

New Moon2010-11-29
Pubertal film skriven av en lesbisk mormon för 15-17 åringa småtjejer med tuppjuck på glittrande vampyrer och en huvudkaraktär som är över 100 år men tänder på en 17-åring. Twilight-serien har totalt skitit ner vampyr konceptet.

Eclipse2010-11-29
Filmen progresserar inte på något sätt överhuvud taget; Karaktärerna utvecklas inte, skådespeleriet förblir stelt, ointressant, och karaktärkemin finns fortfarande inte där. Slöseri med tid.

Twilight2010-11-29
Skådespeleriet är så stelt att jag får flisor.

Pulp Fiction2010-11-29
Den enda i sitt slag.

True Romance2010-11-29
Underbar film.

Sin City2010-11-29
I came.

Zombieland2010-11-29
Halva filmen var bra, och halva var rentav värdelös.

Scott Pilgrim vs. the World2010-11-29
Det visuella är helt enkelt underbart, men betyget dras ner av ogenomtänkta dialoger och stelt skådespeleri.

Fear and Loathing in Las Vegas2010-11-29
Genial film. Punkt.

S. Darko2010-11-29
Värdelös uppföljare, helt enkelt värdelös. Jag vill ha 101 minuter av mitt liv tillbaka.

The Jacket2010-11-29
Jag har sett den här filmen över nio gånger, och skulle utan tvekan kunna se den ytterligare nio, och fortfarande är den lika bra.

Inception2010-11-29
Filmen är rent konceptuellt så bra att den hade kunnat vara en religion. Enough said.

Freddy Got Fingered2010-11-29
Helt klart en film som var långt före sin tid, och långt ifrån för alla. Sjuk, oförutsägsbar och med väldigt egna och vrickade karaktärer. Den här filmen glömmer man helt enkelt inte.