Alla kommentarer avk.o

Human Nature2006-11-03
Svårt med betyg, mellan två och fyra... måste ju bli tre. Men jag vet inte vad jag ska tycka... annorlunda, kul, men ibland bara som Stefan&Krister-humor. Sevärd är den i alla fall.

Återkomsten2005-10-07
Kall obehagskänsla genom hela filmen. Mycket vackert foto!

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?2005-09-30
Inte den bästa P.A. har gjort, men underhållande. Sjuka inslag som vanligt.

Melinda & Melinda2005-07-23
Nja, den var ok, men inte helt i min smak. Jag vill ha filmer där det är filmen som är huvudsaken/huvuddelen i filmen, en film i filmen måste vara bättre för att gå hem helt.

Rapport till himlen2005-06-08
Har inte sett den sen den gick på tv då för tio år sedan, men då vet jag att jag gillade den.

Ivanhoe2005-06-08
Nyårsklassiker. Min och pappas tradition.

En erotisk affär2005-06-08
trååååååååkig

Lejonkungen2005-06-07
stark trea

Devdas2005-06-07
Kanske får den en femma för att det var mitt första möte med riktig hindi-film. Jag blev i alla fall hänförd av den.

Pretty Woman2005-06-07
En klassiker som jag sett så många gånger när jag var liten. Nu kan jag tycka att det är absurt att romantisera prostitution på det här sättet, men som sagt för mig är det en klassiker.

Fröken Smillas känsla för snö2005-06-07
Jag tyckte boken var väääldigt bra och sedan såg jag filmen och nej, inte bra.

The Village2005-06-04
Perfekt för mig, som egentligen inte vågar se läskiga hoppa-i-luften-filmer.

The Ninth Gate2005-06-04
Okej film som nog kunde fått ett något högre betyg om inte den inte varit för den absurda sexscenen som kändes helt fel.

Mannen utan minne2005-05-30
Hade inte trott att jag skulle gilla en film på finska så mycket. Den är en av mina favoriter. Cool, tyst stämning - häftig.