Alla kommentarer avknish

Familjen Savage2008-03-20
ceogar...bristande manus och skådespel...?...du måste skämta...visst det är inte det bästa jag har sett men på riktigt...vad är bra skådespel för dig om det här inte är bra....eller du kanske är en trött gammal dramaturg som till och med varit skådespelare....nej så var det ju inte..

Älskarinnan2006-07-03
fin suggestiv fin som påminner en del om godard i sättet att berätta även om bergman viskar en hel del i Vilgots öra

Rocky VI2004-02-02
var hittar jag denna?

Mamma, pappa, barn2003-10-17
en ganska trevlig rulle som man lätt kan känna igen sig i, förutsatt att man är vuxen d.v.s. Åsa persson är väldigt väldigt duktig

Secretary2003-04-07
kanske lite dåligt berättat av regissören...men jag älskar ändå relationen mellan den ibland patetiske chefen och den osäkra men ständigt sökande sekreteraren

Below2003-04-07
saken är den att jag är gruvligt besviken...visst ...det är kanske fräckt filmat...men knappast häpnadsväckande...jag tror inte att aronofsky fick särskilt mkt att säga till om i denna filmen...vilket i så fall är synd...visserligen så är det svårt att skriva en u-båtsfilm...det är svårt att ta efter das boot...nej tyvärr...om aronofsky fått regisserat hade det nog blivit bättre

Hero2003-04-07
jag håller med många här inne...en otroligt vacker film...den slår crouching tiger med en hundlängd...storyn är väl så bra ändå, som jag förväntade mig....en legend berättas..det ska inte vara så invecklat då...det berättas i bilder inte i ord....fantastisk koreografi och ett magnifikt foto