Alla kommentarer avmagnus.ch

Snuten i varuhuset2010-11-08
Barscenen, obetalbar. Allt annat, skit.

Predators2010-10-24
Känns som att dom har spelat in filmen på första utkastet av manuset. Grund iden och storyn är bra. Men manuset innehåller allt för många ologiska luckor och sener där karaktärerna går i mot sina egna principer. Men en en 3:a blir det. Och bra musik.

Cube Zero2010-09-16
Den bästa i serien. Äntligen får man lite förklaringar vad det är som händer och vad cuben är för något. Dessutom knyter den ihop säcken och sammankopplar med ettan på ett smart sätt. Men ingen del i serien är egentligen särskilt bra.

The Expendables2010-08-19
Mickey Rourke, Dolph Lundgren och Eric Roberts är helt klart filmens stora höjdpunkter. Dessutom är Rourke och Roberts två av Hollywoods bästa, och kanske mest underskattade skådespelare. Och det visar dom även i denna.

Clash of the Titans2010-07-30
Det sämsta på mycket länge. En riktig skit film.

Miraklet i Småland2010-07-20
Ehmm...hej.

The Human Centipede2010-06-24
Japp! Stark 4:a!!

The Book of Eli2010-06-11
Håller med mazquara. Kristen propaganda och bibeltjafs!

Jack Bull2010-05-30
Håller med Acedia."En ganska medemelmåttig film fram till en tänkvärd och stark slutscen."

Valhalla Rising2010-05-06
Ja den går på bio. Testa med det din snåljåp.

Serenity2010-04-22
Serien är en av de bästa serierna som jag sätt. Och filmen håller inte riktigt samma klass, men nästan.

Catch and Release2010-02-15
Oväntat dålig faktiskt..

B13 - 13th District2010-02-15
Oväntat bra faktiskt..

A Lot Like Love2010-02-09
Ganska bra faktiskt. Det trodde jag inte.

Universal Soldier: Regeneration2010-01-02
Mycket bättre än vad jag trodde. Mörkare och hårdare än dom två tidigare filmerna. Och snyggt foto och bra aktion scener. Glädjande!

American Pie 6: Beta House2009-12-04
Urk, vad var detta?

Command Performance2009-10-01
Godkänd Dolphan rulle. Jag trodde och framför allt hoppades på att den skulle vara bättre. The Mechanik är fortfarande hans mest lyckade film på regi sidan.

U.S. Marshals2009-08-13
Jagad är bättre...men den funkar!

Tusenbröder - Återkomsten2009-06-28
Inte nära ettans och tvåans höga klass. Urk!

Stay2009-04-21
Ryan Gosling är mycket imponerande och liknar faktiskt till och med, i sina bästa stunder, en ung Mickey Rourke. Filmen var bra, nästan en 4:a, men räcker inte riktigt ända fram.

Seven Pounds2009-04-15
Äntligen en bra film med Will Smith.

Gran Torino2009-04-07
Clintan har under 2000-talet blivit lite av ett vattenmärke för kvalitet. Med filmer som Mystic River, Million Dollar Baby och Changeling på sitt samvete. Men med Gran Torino tar han tyvär ett steg tillbaka. Den håller inte samma klass som man, när det gäller Clintan, har vant sig vid de senaste åren.

RocknRolla2009-03-08
"Lock, Stock" var bra, "Snatch" känns som en dålig kopia på "Lock, Stock" och "RocknRolla" känns som en dålig kopia på "Snatch". Hmm... Det blir max en 2:a, nästan en 1:a.

Hellboy: The Golden Army2008-11-03
Bättre än ettan. Och farsan som tyckte ettan var så bra.

Resan till jordens medelpunkt2008-10-26
Jag är svag för äventyrsmatinéer. Och i den kategorin var denna helt ok faktiskt. En klar 3:a. Som sagt, perfekt för en söndag kväll.

Kung Fu Panda2008-10-26
En stark 3:a.

The Incredible Hulk2008-10-25
Bättre än Ang Lees version iaf.

The Mist2008-09-28
Handlar mer om människor än mystisk dimma. Tydligen en mycket underskattad film.

Son of Rambow2008-09-18
Kunde varit bra, men är det inte.

I'm Not There2008-09-18
Tanken var god, men det blir bara rörigt och ointeressant. Tyvär. Bra musik dock men det höjer inte upp betyget.

Nästa sida »