Alla kommentarer avmaiser

Cat Soup2020-02-26
Hva er meningen med dette? Det er altfor stygt å se på all den ekle volden, man blir kvalm.

Commando2020-02-26
Det er alt for mye kald krig propaganda i denne filmen. I fienden ser du deg selv, passer veldig bra for amerikanerne i denne filmen. Den er bare litt underholdende, og jeg får ikke engang lyst å se den ferdig, selv om jeg ikke hadde sett den på over 20 år. Predator, Terminator 1 og 2 er mye bedre filmer med Arnold, så se heller de om igjen enn å kaste bort tid på denne.

RoboCop2016-11-16
De kunne gitt filmen et annet navn enn robocop. Dette hadde ingenting med forgjengerne å gjøre.

Storm över Ryssland2016-11-14
Forferdelig musikk, og dårlig lyd. Svake dialoger, taler og en merkelig humor. Men det var en pluss å få se hvordan de fremstiller teutoniske riddere og andre historiske beskrivelser.

Argo2013-02-20
Det her er nok en film i rekkene av filmer med propagandainnhold om Iran. Les hva tidligere ambassadør av Kanada i Iran synes om denne filmens inhhold: http://www.presstv.ir/detail/2013/0 2/17/289403/excanada-envoy-argo-got-it-all-wrong/

Huvudjägarna2012-02-22
Enda en Hollywoodifisert film.

The Veteran2011-10-17
Idiotisk. Som om et barn har skrevet historien. Synd at anti-krigsbudskap kun kommer frem i dårlige filmer som denne.

Limitless2011-10-11
Spennende, men altfor amerikansk pretansiøst og overdrevet for min smak.

Rango2011-08-22
Interessant start, men blir klisjefylt veldig fort. Saaaame old story.

Fair Game2011-07-09
Det er ikke bare over atlanteren slikt skjer. Enda en suksess med "duo" Penn/Watts. Filmen var storartet, akkurat passe lang, intens, ikke noe innpåsliten "democrats vs republicans" BS! JFK/Nixon vil jeg påstå ikke lengre gjenspeiler dagens politiske spill. Dessuten er de altfor lange og politiske motiverte. Se heller denne!

Pictures of the Old World2011-06-27
Bra foto, fine portretter.

Chokladens Mörka Sida2010-11-20
Ikke en svært god dokumentar men den tar for seg et underrepresentert tema, så lite pluss for det. Helt ok.

Oceans2010-11-05
Fine bilder. Men jeg reagerer litt negativt når jeg ser en Disney film og de forteller meg om miljøproblemer...

Armadillo2010-10-26
Når kan man få tak i denne på DVD eller annet format?

Tere Bin Laden2010-10-21
Morsom og ironisk. Denne filmen handler om en Pakistansk reporter som ønsker å reise til USA men som blir nekta visum gang på gang. En dag ser han en mann som ligner på Usama Ben laden og får en idè som kan hjelpe han med å skaffe penger til en falsk identitet som håper han håper han kan reise til USA med.

The Fall2010-10-10
Svært god foto, men der slutter det også.

Amadeus2010-09-19
Bra film, men Salieri sin rolle er vel "litt" fantasert opp vil jeg tro. Det er ingen bevis for at han gjorde som i filmen.

The Karate Kid2010-09-12
Overraskende bra, jeg likte den bedre enn den første filmen. Men som flere sier her så er det noen småting man kan sette fingeren på. 3+.

Robin Hood2010-09-11
Overraskende bra.

The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear2010-07-30
Den første delen er ganske bra, men så går det bare nedover for denne dokuserien. Og enkelte faktafeil drar også ned beslutningen. Sterk 3.

Murdochs mord på journalistiken2010-07-28
Etter å ha sett dokumentaren må jeg si at den faktisk era ensidig i den form at den er anti-republikansk med kritikken av media, men fokuserer ikke i det hele tatt på at demokratene eller andre bruker de samme teknikkene, eller andre teknikker som undergraver journalismen og demokratiet for deres politiske agenda. Det er en god dokumentar, men den er for enkel og går ikke dypt inn i problemet til mainstream media vi har i dag. Derimot gjør den et forsøk på dette, og den er underholdnende, så jeg anbefaler den. Men for bedre informasjon derimot, så se heller "Manufacturing Consent".

Murdochs mord på journalistiken2010-07-27
"Den anda sidan" er jo overalt, hvorfor må den fremstå i en så klar anti-film som dette? Jeg er helt uenig med deg Chris lambert, det er ikke nødvendig med "en andra sida" i hver enkelt dokumentar. Det folk bør prøve å forstå er at dokumentarer i nesten 100% tilfeller er partiske(politiske, etiske, religiøse eller annet), dette er i såfall ingen unntak. Det er ubalanse innenfor dette emnet, og det trengs mer informasjon om dette, mens kritikk som sier at det er for ensidig blir helt verdigløst ettersom det er så stor mangel på kunnskap som dokumentarer som denne prøver å få frem. Jeg har faktisk ikke sett den enda, men jeg kjenner godt til Robert Murdoch's drap av mainstream journalistikk og dets konsekvenser for media. Ser filmen senere i kveld...

Blue Gold: World Water Wars2010-07-05
God dokumentar om et viktig emne.

Kampen om Gallien2010-06-03
Finnes det noen bra film med dette temaet satt på spissen? Vennligst send meg en melding om du veit.

Prince of Persia2010-06-01
Helt ok. Underholdende, og mer interessant enn forventet.

The Song of Sparrows2010-05-24
Vakker, menneskelig.

Valhalla Rising2010-05-21
Svært usaklig handling om en liksom-harding som skal ofre seg og greier... Og denne filmen representerer kanskje tidenes dårligste dialog når de først pratet. Foto var tørt i forhold til dagens standard. Noen brutale voldsscener, men det varer liksom 0.1% av filmen, og de er svært forutsigbare så dette er ingen film for folk som liker action heller. Helhetlig en veldig dårlig film, bortkasta penger og tid på kino.

The Corporation2010-04-09
Den prøver litt for hardt å påvirke, men det må til for å få konsum-slaver til å våkne opp.

Tusen och en natt: Tjuven och skomakaren2010-03-28
Kunne vært veldig bra hvis den var fullført. Jeg så mark 3 versjonen. Det blir slitsomt med mangelen på animasjon og røffheten i bilde og lyd generelt. Men animasjonsteknikken er fascinerende, unik og historien er av klassisk 1001 natt som er godt gjennomført for et vestlig publikum. Sterk 3.

Terminator Salvation2009-07-23
Jeg er enig med Elinen_. Jeg hadde faktisk mer empati med robotene i denne filmen.... :P

Nästa sida »