Alla kommentarer avmirri

Bonjour Sagan2009-05-17
Bra film, men märkligt och irriterande att de skildrar Peggy Roches och Sagans långa förhållande utan att ens visa en enda kyss! Hångel med män förekommer däremot :-( Överhuvudtaget är Sagans relationer med andra människor otillfredställt skildrat.

Harmonica – En hämnare2007-07-19
såg den visserligen dubbad till franska och missade början, men fotot och soundtracket i sig är värd minst en fyra.

Bagdad Cafe2007-04-24
otroligt skön film! Jasmin är helt underbar!

Loving Annabelle2006-12-29
hmm, SVAG trea, tyvärr. jag hade högre förväntningar.

Silent Hill2006-12-15
skum film. inte blev man speciellt skrämd heller. men tidvis rätt snyggt filmad i alla fall.

Populärmusik från Vittula2006-12-08
otroligt rolig scen när småkillarna spelar rock'n roll i klassrummet!

Ice Age2006-10-17
söt. men - lite överskattad kanske?

Bröderna Mozart2006-09-02
vissa scener är ju helt briljanta, andra är kankse lite väl skruvade, men ändå, det funkar. M A Numminen är fantastiskt rolig!

Mulholland Drive2006-09-01
jag måste skriva upp den här till en 5:a nu. den håller gång efter gång...

8 kvinnor2006-08-25
Issabelle Hupperts sångnummer är fantastiskt och hångelscenen är snygg. annars, mest en småtrevlig film.

Tipping the Velvet2006-08-20
synd att soundtracket är så gräsligt. annars ok, men jag håller med om att kitty var för gammal även om hon spelade sin roll rätt bra ändå. och ja, man kan ju inte låta bli att gilla den ändå.

Vit oleander2006-08-01
över förväntan ändå.

Brokeback Mountain2006-07-26
ja pendlar mellan 3 och 4

Tretton2006-07-26
slutet var ju det sämsta!

Sylvia2006-07-13
helt ok. brukar inte gilla gwyneth speciellt mycket, men hon duger i den här filmen.

Marie Antoinette2006-06-08
grym! ja, kirsten dunst steg i rang hos mig ocksa efter den har filmen! alskade humorn i forsta delen av filmen!

Att återvända2006-05-21
väldigt bra film!! jag älskade verje minut av den, sa även om storyn inte var den mest orginella och handlingen kanske lite forutsagbar sa dristar jag mig anda till en femma! ja minsann!

Världarnas krig2006-03-02
stabil trea. ren underhallning som funkade bra som sadan for mig.

Walk the Line2006-02-26
nja. jag ar lite besviken. skadespeleriet var inte pa topp enligt mig, jag tycker inte att Phoenix lyckas formedla Cash's intensiva personlighet. for ovrigt ar det mer en film om cash's och carter's relation an en film om cash's liv. vissa konsertscener lyser upp vad som i ovrigt ar en ganska segdragen historia.

Tolken2006-02-26
stadig 3:a. lamnar inga bestande intryck, men for stunden var den tillrackligt underhallande. bra skadisar.

Dålig uppfostran2006-02-19
mycket bra film. borjar starkt men tappar lite pa slutet pga de lite val invecklade intrigerna.

Laurel Canyon2006-02-12
snygg film, snygga skadisar, snygg musik, intressant idé, men i slutändan kändes den ganska fattig, det hände egentligen inte sa mycket...

Sin City2006-02-12
äh, skräp. hur kunde filmtipset beräkna att den skulle fa en 5:a av mig?

High Art2006-02-01
jag gillar känslan, dom lyckas verkligen hålla den dekadenta och lite spända atmosfären genom hela filmen. slutet är tyvärr inte så bra, men en fyrablir det ändå.

Me and You and Everyone We Know2006-01-22
potentiell 5:a, faktiskt...

Why Not Me?2006-01-18
ok, inte nåt märkvärdigt egentligen, men trevligt, och en fransk film om flator kan ju inte annat än falla mig i smaken :-)

D.E.B.S.2006-01-17
visserligen totalt förutsägbar och ibland otroooligt fånig. men ändå. faktiskt riktigt rolig. och kärlekshistorian är jättestöt :-)

De 12 apornas armé2006-01-11
mja, ganska okej trots att den stundvis är rätt korkad. kunde ha blivit en 4 om inte Bruce Willis hade haft huvudrollen...

Saving Face2005-12-20
helt underbar! trots att halva filmen är på chinesiska och jag såg en otextad version. ändå helt underbar!

I hennes skor2005-11-20
tyckte också att Toni Collette var bra. Mm, trevlig film, men i mitt tycke lite väl slätstruken..

Nästa sida »