Alla kommentarer avmiss_spears

Älskade denna film!

Cats2020-02-08
Älskade den!

The Spirit Of '452019-12-06
Superbra dokumentär! Helt underbart att se som komplement till den borgerliga propagandan som är the crown t.ex.

The Warriors - Krigarna2019-08-21
Typical male bullshit

Never Let Me Go2018-07-08
Tyckte inte alls om boken, den här filmen är dock bättre, men stör mig fortfarande på för många av händelserna.

John Wick2018-06-06
Det här var bajsdåligt.

Power Rangers2018-03-21
Som största fanet när det begav sig (var väl runt 9) så uppskattar jag verkligen nostalgin med den här filmen.

Searching for Sugar Man2018-02-16
En av de bästa dokumentärerna jag sett. Verkligen synd att vi inte kommer få några ytterligare kreationer av Malik.

Temple2018-01-22
Tyckte det var ganska spännande och fotot är helt makalöst vackert.

I Am the Pretty Thing That Lives in the House2018-01-11
Like a beautiful horror poem.

Okja2017-12-02
OMG HELT GALET BRA FILM

Doctor Strange2017-06-06
Har inga ord för hur dålig den här filmen var.

Suffragette2016-10-17
Brukar inte tycka om Helena Bonham Carter men i den här gillade jag henne skarpt. Tyvärr generellt grå film på alla sätt.

Zen - The Warrior Within2016-09-16
Alltså den här filmen var så sjukt bra! Snygga actionscener och nice TV-spelskänsla blandat med lagom mycket melodramatik.

Batman v Superman: Dawn of Justice2016-08-21
Det enda bra med den här filmen var Jeremy Irons och Lex Lolita-referens. Wonder Woman får gärna biffa upp sig till den egna filmen.

Alice i Spegellandet2016-05-28
Älskar den här filmen! Så sjukt jäkla bra!

Den store Gatsby2016-03-01
Har inte läst boken men gillade verkligen adaptionen från 1974 så var verkligen inte beredd på att se en såpass dålig produktion som det här är. Tobey och Leo spelar pinsamt dåligt. Och det kan man väl vänta sig av Tobey, men inte Leo! Kändes som ett ytligt hafsverk.

Sex and the City2015-06-30
Eftersom jag älskade serien så var jag väldigt rädd för att filmen skulle göra mig besviken, vilket gjorde att det dröjde ända tills nu tills jag såg den. Men! En helt underbar film juh! En självklar femma!

Napoleon Dynamite2015-06-29
Älskar den här filmen mer än livet självt.

Jurassic World2015-06-11
Förväntade mig skräp, men det här var ju faktiskt helt okej. Förutom en avsaknad av intressanta kvinnliga karaktärer så tycker jag faktiskt att resten är en nästintill värdig uppföljare av de första filmerna. Och anledningen till nästintillet handlar om att Jurassic Park typ är den bästa filmen någonsin och det är därför inte möjligt att göra en värdig uppföljare. Eller det går iaf inte i dagens Hollywood.

Mad Max: Fury Road2015-06-07
Om fotomodellsvåpen hade ersatts med fler kvinnor som Furiosa hade det varit en femma. Tycker ändå bäst om Max, Nux och the warriorboys. Inledningsscenen är bland det snyggaste jag sett på film. "Amasonkvinnorna" Furiosa möter är i det lamaste laget, de hade kunnat varit mycket mer badass.

The Wolf of Wall Street2015-05-01
Film som porträtterar riktigt vidriga människor. Skälet till att det bara blir en trea är att det känns som att filmen delvis glorifierar dessa människor?

En officer och gentleman2015-03-12
Snygga fightingscener och en stundom oemotståndlig Richard Gere, men mestadels är Gere bara sjukt störig. Den var väl typ lite bättre än Top gun men det är inte direkt en komplimang.

The Babadook2015-01-03
Sjukt läskigt och helt awesome!

Interstellar2014-12-30
Hade gått och längtat efter den här så förväntningarna var skyhöga. Men det här var tyvärr för intetsägande för min smak. Ganska ofta blir det melodramatiskt och humorn är alldeles för förutsägbar för att vara underhållande.

Hairspray2014-12-20
Det här var ju förvånansvärt superduperbra, precis min smak :)

Dum och Dummare 22014-11-23
Jag är inte lättkränkt, men det här var det mest kränkande jag sett på länge. Har alltid älskat första filmen, men det här var något av det sämsta jag sett. Skämten byggde på sexism, rasism och äckel. Hur fan kunde den här få göras?

RoboCop2014-11-23
Kinnaman får en femma, resten av filmen får en etta.

Che - Argentinaren2014-11-02
<3 <3 <3 Che Guevara <3 <3 <3