Alla kommentarer avmoffegreven

Home2012-01-02
Detta de talar om är naturvetenskap, det är ganska lätt att förstå att det är därför visa blandar ihop det med samhällsvetenskap. Detta är våran vetenskap om hur naturen är och fungerar. Ingen religion, utan våran vetenskap vi har skapat världen av.

Mamma Mia!2010-10-25
Som att bli slagen av ikeamöbler i huvudet i en och en halv timme..

Resident Evil: Afterlife2010-10-17
Ehhh, kan någon förklara för mig var all sand tog vägen? Finns det någon anledning eller slängde de bara ut det utan någon förklaring? Var det något jag missade filmen innan? Var inte alla sjöar uttorkade av viruset? Kan dessa människor som gjort den här filmen glömt det? Resten av allt skit suger balle, "I'm your brother" och sedan så verkar de bry sig så mycket.... En annan grej också, ni vet där de två blir nerfrysta på båten, hur fan hann de göra profilbilder till dem på datorn? Orkar inte ta med allt men denna film kan man bara gilla om man är 10 år och har adhd

Änglar och demoner2010-10-15
Var det bara jag men vill inte också ni att Vatikanstaten skulle försvinna?

Caligula2010-08-31
Körde en supar lek med en polare med en 70is vodka, reglerna var att man skulle dricka varje gång ett kön visades.. Fyfan... Filmen var inget att hurra för.

Inception2010-08-21
man skulle kunna göra något så jävla bättre än en action film av det här konseptet..

Percy Jackson - Kampen om åskviggen2010-08-04
När de visade det som föreställa Hades så pallade inte jag något mer, jag menar vad fan? Det är grekisk mytologi och inte kristen, ett jävla skämt.

A Perfect Getaway2010-08-03
Hahahaha, det enda som gav den här filmen en twist var för att den var så jävla dåligt skriven.. De snackade ju fan i sin grupp om att de var de andra som kunde vara mördarna bara för att kunna skapa twisten som hela filmens plott väntade på. Sug

God's Army2010-07-25
Storyen är helt jävla värdelös, det händer ingenting i den här filmen. Jag hoppades Simon skulle ge flickan en skåderspelarkurs istället för själen, en mer ointressant unge får man leta efter.

The Ruins2010-07-25
Synd att man inte bryr sig alls om dessa karaktärslösa karaktärer.

Signs2010-07-25
Det som den här filmen saknar är logik, hur kan dessa rymdvarelser göra rymdfärder men inte öppna en låst dörr? De sämsta rymdvarelserna i historien.

Army of Darkness - Evil Dead III2010-07-24
Growie,,,

Eclipse2010-07-16
Varför hade grabbarna i de som ska kallas flock inte tröjor på sig men tjejen en? En tröjjakt skulle fungera bättre som plot än den här skiten, hoppas att de får det rätt nästa gång! The Twilight Saga The Missing Shirts, den skulle jag vilja se.

Zombiestad Gotland2010-07-08
Bedömer som en B film, har sett värre. en 2:a

Twilight2010-07-03
Det här är fan inte vampyrer,, Det är ett jävla skämt.. Och det är fan inte ens ett roligt sådant, någon måste skjuta alla som är medverkade i de här skit filmerna.. Det är mer också.. Varför hänger vampyrer i deras jävla skola?? Vad fan? Varför går de i skolan?? Har inte vampyrer bättre saker för sig än att ha problem som en massa elever på skolan? Det finns ingen jävla logik i den här jävla smörjan. Anledningen till att de glittrar är för att de är flickleksaker.

Feardotcom2010-07-03
feardotcom.com ....... bara där förstår man..

Avatar2010-04-07
HAHA! Vilken jävla ripoff, den fick mig att tänka på Pocahontas av någon anledning.. Googla "Pocahontas avatar fail" om ni vill se något riktigt roligt.

Mr Beans semester2009-08-03
jag ser tillbaka än idag.. fy fan vad den här filmen är sämst

Rescue Dawn2007-12-26
man är ju bara så jävla less på sånna här filmer...

Resident Evil: Extinction2007-10-22
Hmm, hela jorden blev en öknen..

Transformers2007-10-22
Bara för att det är transformers filmen handlar om! lätt en 3:a

Epic Movie2007-08-23
fan! den här filmen var så bra så att den slog över till en 1:a!

Harry Potter och Fenixorden2007-08-03
hmmm, dom här filmerna blir bara bättre och bättre.. en svag 4 på denna

Black Sheep2007-06-20
äger ju hårt!

Mr Beans semester2007-06-11
Denna jävla skit film är åt helvete, man känner ju bara sypatin och komedin med denna. Han är ju bara mentalt störd, skulle ju vara bättre att lämna in honom på psykvård än att låta honom få lite vård.. En asistent skulle han behöva också, det jävla mongot

Sunshine2007-06-11
Den bästa sicence fiction filmen somhar gjorts på ett braa tag, det är inge fel på slutet om man förstår budskapet med det.. Som jag då gör

Shrek den tredje2007-06-03
Grym besvikelse på så bra filmen, denna håller inte

Spider-Man 32007-05-14
peter fick en emo lugg när han var ond.. det var det absolut roligaste i hela filmen

Evil Aliens2007-04-28
den här filmen har så jävla många amatör vinklar med filmningen så sug

Kopps2007-04-03
hatar nästan all svensk film, men den här går fan i botten

Nästa sida »