Alla kommentarer avmrHL

The Revenant2021-10-09
Filmen hade mått bra av att klippas ner ca 130 min.

Independence Day: Återkomsten2016-12-09
Att se den här filmen är lite som att deklarera och sakta inse att det blir kvarskatt.

Hannibal Rising2016-11-27
Den här filmen är lite som att läsa Nietzsche om man är helt ointreserad av filosofi och lyrik.

Lyfta skrot2012-12-01
L

The Smell of Success2012-02-12
Vilken DYNGA

Blodiga Hjärtans Dag2012-01-12
Man vet vad man får. Och den här filmen förvaltar slasherkonceptet mycket bättre än många andra filmer. Gillar du slasher är den väldigt sevärd! Tilläggas bör att jag såg Dir.Cut.

Prom Night2011-12-20
Alla personer involverade i det här projektet borde skämmas utom producenten, då filmen faktiskt gick med vinst. I alla fall är filmen usel på de flesta plan och närmast parodiartad ibland. Den bör undvikas.

Mörka natt, blodiga nyårsnatt2011-12-05
Som blivande filmproducent kan jag säga att ingen i casten eller crewet ska vara speciellt nöjd med sin insatts.

The Corporation2011-09-28
Det här försöket till dokumentärfilm var ungefär lika objektiv och trovärdig som ett av Josef Goebbels Nürnbergtal anno 1933, även Stalin hade varit ett mer passande exempel. Förutom det, var filmen på tok för lång och inte speciellt engagerande. Nej försök igen.

Starcrash - Stjärnornas duell2011-09-12
Filmen är usel på så många plan, den är dock inte helt utan uderhållningsvärde. Har du en fäbless för den italienska imitationsgenren rekomenderas filmen utan tvekan.

Marine Corps Combat Leadership Skills2011-09-02
Intressant propagandafilm.

Season of the Witch2011-07-18
Inget jag kommer lägga tid på att se om, rekomenderas inte.

The Take2011-07-18
Gripande men brutalt drama om kriminialitet i London. Rekomenderas!

Stockholmsnatt2010-10-25
Klockren kalkon!

The Eye2010-10-05
Fy fan vilken meningslös film, hade jag inte haft Alba att kolla på så hade det blivit en etta.

Bara prata lite2010-10-02
Manuset är tyvärr bra mycket bättre än den slutliga filmen...

I rymden finns inga känslor2010-10-01
Det här var något så ovanligt som en bra svensk komedi, rekomenderas varmt.

Wall Street: Money Never Sleeps2010-09-25
Lite för tillrättalagd för min smak.

Tusen gånger starkare2010-09-20
Som den här typen av film ofta blir, har Tusen gånger starkare lätt att bli väldigt överdriven och förutsägbar. Den lär dock fungera väldigt bra i skolsammanhang då man vill diskutera könsroller, andra sociala roller och liknande.

Frikänd2010-08-20
Den här filmen ser jag inte gärna om. Nej nästa gång jag vill ödsla bort 117 minuter av mitt liv, så sätter jag på en kastrull med vatten och kollar på när det kockar istället. Det känns mer givande.

Riket2010-07-21
Jag hade först tänkt att se bara ett avsnitt men det blev till att sträck se hela serien, vilket måste sägas vara ett bra betyg.

The Toolbox Murders2010-07-20
Ingenting jag rekomenderar så att säga.

Knight and Day2010-07-14
Stabil men förutsägbar action. Varken mer, varken mindre.

Absolute Strangers2010-07-09
Fullständigt vidrig film...

Jarhead2010-07-06
En ganska medelmåttig historia.

Eldmärkt2010-07-05
Nej den här var redigt usel, se den inte.

Gangland - The Verne Miller Story2010-07-03
Ett kasst manus och kassa skådespelare talar inte direkt till den här filmens fördel...

Ett rop på frihet2010-07-01
Nej den här filmlen var en stor besvikelse. Det finns flertalet filmer med liknande tema som är mer välspelade, bättre berättade och mer intresanta. Se dem istället.

Gyllene år2010-06-29
Varför gör man en sån här film? Ingen av de inblandade kan ha gått från inspelningen och ansett att de gjort ett bra jobb.

Det2010-06-24
Tim Curry är väl det enda positiva med den här filmen. På gränsen till en etta, rekomenderas inte.

Nästa sida »