Alla kommentarer avmyraan

Wonka2024-03-10
Gillade verkligen inte den här filmen. Kändes extremt onödig.

No Hard Feelings2024-02-25
En väldigt onödig film.

Eega2016-10-17
Lol

Bajrangi Bhaijaan2016-04-01
Nästan en 4a. Så sjukt fin. :)

Big Match2015-09-22
Ovanligt bra. Mycket bättre än vad jag trodde. Gillar såna här filmer :) Shin Ha Kyun var helt awesome i den här filmen!

A Girl at My Door2015-09-16
Den där handlingen är så fel, någon måste ändra på den. Annars en väldigt bra film,det fanns dock små saker som jag retade mig sönder på. Annars skulle det förmodligen bli en 4a.

The Face of Love2015-09-11
Vadå komedi? Långt ifrån komedi. Borde snarare ha en genre för, obehaglig!

Johan Falk - Kodnamn Lisa2015-05-10
Johan Falk, kommer aldrig någonsin i världshistorien att vara bra!

Transcendence2015-03-06
Den började bra. Men senare tyckte jag att den blev bara mer och mer obehaglig. Dock var den väldigt fin gjord.

A Haunted House 22014-12-06
Hahaha what?!

Transformers: Age of Extinction2014-10-02
Jag gillar dock Optimus Prime, så badass och Bumblebee. Därför denna kassa och långa film får en 2:a.

The New Neighbor2014-07-14
wtf

Drakarnas rike2014-07-07
Drakarna var söta i alla fall.

Gall Force2014-03-02
lol har den också på VHS, dock så såg jag den när jag var typ 5-6 hade mardrömmar efter den hahah. Men har sett den sen dess, nostalgi!

The Spy: Undercover Operation2014-01-23
Ovanligt bra cliché film från Sydkorea. Det är inte alls vanligt längre att de gör amerikanserade spy filmer längre. Jag gillade den här. Underhållning och en viss kul spänning följer under hela filmen. Timmarna bara flög, förbi. En perfekt film för en filmkväll t.ex. Dock får den bara en 3a, men skulle lätt vara en 7-8 om skalan räckte till 10.

Murder, Take One2014-01-22
Förvånansvärt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Storyn kanske inte direkt är någon höjdare, men fortfarande så gillar jag det. Men det mesta av betyget som jag ger är för skådespelet. Wow! Seung Won och Shin Ha Kyun gjorde verkligen ett utmärkt jobb. De kunde ha förkortat och finslipat filmen bättre, för att kunna få ett högre betyg. För skådespelet kan vi ju inte direkt klaga på! :)

Badges of Fury2014-01-13
Hahaha, den var ju inte så dålig. Man fick ju sig ett gott skratt i alla fall. Den här filmen fick betyg 2 av mig, inte för att den var dålig utan betyget står för att det inte nådde riktigt upp. På ska skala 1-10 så hade den fått nog en 6a. Riktigt kul och enkel film. :)

Missing2014-01-06
nae

Stoker2013-11-25
Jag är ett mega stort fan av Park Chan Wook. Man märker direkt vem som är regissören. Den är inte tråkig, men hela filmen håller en obehaglig känsla (jag gillar det) och den blir bättre längre fram man kommer i filmen. Men jag trodde att den skulle vara snäppet mer bättre. Som i hans tidigare filmer. Men slutet gjorde så att den fick en trea. Ville att filmen skulle rubba sönder totallt. Annars sjukt bra skådespeleri av alla!

Identity Thief2013-11-25
Den började helt okej. Jag hade i för sig inte några förväntningar, men den var faktiskt sämre än vad jag trodde den skulle vara. Blev riktigt jobbig och se. Melissa McCarthy, är annars en helt kul och bra skådespelare, men i den här filmen var hennes roll kanske lite väl mycket?!

Fists of Legend2013-11-24
v Precis som nedanstående säger, seg i början men den blir allt bättre mot slutet. Helt klart sevärd och den har ju faktiskt riktigt riktigt bra skådespelare med.

Nodame Cantabile: The Movie2013-11-24
För att ens förstå dessa filmer, så måste du se serien först, special avsnitten och sen filmerna. Dock så är serien så mycket bättre än filmerna. Men fortfarande bra! :)

This Is the End2013-11-24
Nej, nej, nej!

Now You See Me2013-11-24
Jag tror jag har något för bankrånar-filmer, alltid gillat dom.

Brain Man2013-11-24
Wow!!!

She's on Duty2013-11-24
Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara! :)

The Berlin File2013-07-27
v lol

Hansel & Gretel2013-03-13
Hahahahaha, skräck. Skrattade mig igenom hela filmen <3

The Client2013-01-18
Väldigt stark trea. Saknar något för att få en fyra. Av 1-10 så skulle den få 8 poäng. Att välja ett betyg mellan 1-5 på såna här filmer är omöjligt!

Sherlock Holmes: A Game of Shadows2012-12-29
Bättre än ettan.