Alla kommentarer avnorenorama

Pompeii2022-09-24
Kiefer.. Ja va ska man säga, sämsta jag sett honom i. Kasting fail ultra. Fysik bortom trasig. Ost och åter ost. Och herre fan, känns som att regisören älskar Gladiator och försökte återskapa det bra från den fast misslyckast totalt. Meen dock trodde jag den skulle vara ännu sämre så vart glatt överaskad så kan inte ge etta.

The Square2022-07-16
Hade ju vart bra om de orkat göra ett slut på en film på 2,5 h :S Fick ju inget direkt sug att investera tid i någon av Rubens andara filmer nu.

Home Team2022-02-14
Förbluffande trevlig, stark 3a.

Hot Shots! 22022-02-12
Hade för mig att den var svinkul, skrattade knappt en gång, huva.. Nästan inte värd en tvåa.

The King's Man2022-02-10
Riktigt besviken, mycket sämre än väntat, hade stor förhoppning om denna. Inte alls lika kul action i denna.

American Underdog2022-02-09
Helt osebar, flesta sportfilmer, denna dock totalt oduglig, skådespelarna totalt skräp, värdelös uppbbyggnad osv osv, skippa och se helt seriöst vilken annan sportfilm i världen än denna.

Don't Look Up2021-12-29
Egentligen 3a, 4a, dock så drog en jävla bordsbön ner betyget till -10000.

Cry Macho2021-09-19
Pinsam film, Clintan börjar närma sig 8000 år, hasar runt som att han tappat bort sig på ålderdomshemmet och förväntar sig att han ska inge ens 1% respekt i sin omgivning, så den där unga skodisen, totalt värdelös, all dialog given totalt sopigt, Clint är inte skärpt nog längre för att se värdelöst givna repliker eller orkar inte ta om för att det ska bli bra. Nope, kass rakt igenom. Alltid gillat Eastwood men nu är han för gammal.

The Unholy2021-07-19
Tyckte storyn var ok, men 100% av all CGI var totalt värdelös och gjorde att inget gick att ta på alvar.

The Tomorrow War2021-07-06
Stark 2, glad att de faktiskt försökte få in lite känslor i en sådan här film. Men som vanligt så var det allt för mycket efterblivna val av filmskaparna som förstörde inlevelsen. Är man någon som sällan hittar ologiska saker i filmer kommer man säkert kunna ge denna filmen en 4a.

Six-String Samurai2021-06-14
Man har ju hört "style over substance" men detta är 100% "style over acting".. Helt osebar pga hur fasansfullt otroligt värdelösa skådespelarna är.

Mitt namn är Nobody2021-05-02
Den är jäkla udda, 75% guld, 25% sjukt mysko och muppig. Ennio Morricone är en legend, men i denna filmen var hans musik så fans kass att den drar bort en stjärna och lämnar 4a kvar.

Sing2021-05-01
Fy f_n va bra! Fattar inte hur jag inte sett denna filmen tidigare, sjukt imponerad.

Nomadland2021-04-26
Oerhört svårt att relatera till den där filmen *jack_jack_jack* sa det bra här innan.

Mad Max bortom Thunderdome2021-04-10
Minns att jag såg denna många gånger när jag var liten, men hade totalt glömt bort andra delen av filmen, som att jag fått minnet raderat. Den är ju totalt annorlunda från första filmen, men jävla mycket känsla som gått in i omgivningar m.m.

Mad Max 2: The Road Warrior2021-04-09
Fan, var ju bättre än jag minns den tom! Sjukt att sist jag såg den så var nog Gibson 10 år äldre än mig vid inspelningen, och nu när man ser om den är han 10 år yngre :D Blir att se beyond thunder doom nu, minns att jag gillade den ännu mera när jag var liten. Bör nog lägga till att Virginia Hey nog måste vara en av de snyggaste på planeten i den där filmen.

Darkman2021-04-08
Hade en svinbra scen och kul att se Dr Giggles, men annars var den rätt kass.

Concussion2021-04-06
Kärlekshistorien var ren och skär tortyr, var tvungen att hoppa 10 sek fram då och då när de var på rutan för att överleva. Annars är den riktigt bra, gillar denna sortens filmer.

Möte vid Ox-oket2021-03-14
Jäkligt bra! Vart mycket glatt överraskad att det inte bara vart en klassisk westerrulle utan hade mera att ge. 30 min in så börjar riktiga filmen skulle jag säga.

Kampen om elden2021-03-06
Nära 5a, kommer lätt se den igen, sjukt välgjord.

Spelet är förlorat2021-02-28
Seg och tråkiga karaktärer, frun till tönten var outhärdlig, hade hon matats ner i en kvistmal alla Fargo hade den kanske fått en 2a.

Psycho Goreman2021-02-22
Denna var ju faktistk bra på riktigt, inte på ett "jag gillar dåliga filmer" sätt. Rekommenderar!

Flykten från jorden2021-02-14
Helt okay, sjukt hur många nutida katastrof filmer har lånat saker rakt av från denna. Stunted med helikoptern var fan galet dock, exakt 0% chans att någon filmstudio på planeten skulle ha tillåtelse att göra samma sak idag.

Brazil2021-02-14
Kan inte på något vis fatta hur folk kan prisa denna filmen. Hatar all desig av världen, känns bara långbudget och omedvetet ful. Extremt förvirrad och leder ingenstans. Sista 30 minuterna fick jag panik och började kolla listor med top 100 scifi för att hitta något bättre att se efteråt för att tvätta bort denna missär.

The Kid Detective2021-02-12
Snudd på 5a, underbart att se en film där någon har ett perfekt manus innan man ens rör en kamera, storyn funker helt perfekt. Så kul att se en film från någon som har en unik berättelse och är underhållande från början till slut.

Shakespeare in Love2021-02-08
Absolut skämt att denna van bästa film över "Save Private Ryan", en av de bästa filmer som gjorts. Denna är full av klumpiga fånigheter och är rent barnslig emellanåt. Visst den är rätt bra, speciellt om man är romantiker, men bättre än SPR? Hah, fy fan..

The Dig2021-01-31
Väl sentimental men annars var den väl bra, typ perfekt film för "mamma" att se.

The Little Things2021-01-31
Rätt jävla kass faktiskt, kolla bone collector istället ellet något.

Quick2021-01-24
Förutom cancerbiten som tog focus så var den jävla bra, David Dencik var sjukt bra som Sture Bergwall.

Se upp för Jönssonligan2021-01-17
Mindre dålig än Den perfekta stöten men inte mycket. Marie GöranZon som försökte sig på dialekt var ren tortyr i var scen hon medverkade i.

Nästa sida »