Alla kommentarer avper_automatik

Svaha: The sixtht finger2019-09-28
Absolut älskade denna! coolt med budistisk mysticism, och coola plot-tvists, svårt att veta vem som är badguy och varför, och i slutet så faller det mesta på plats, koreansk thriller när den är som bäst!

Errementari: Smeden och djävulen2019-03-16
Fantasy baserad på baskiska folksägner. Det är en saga om djävlar och en smed, med snygga latexmasker och dimmig urskog, Liknande Sennentuntschi, Legend, The Witcher, Sleepy hollow,

Black Death2018-10-04
Samma gamla; heliga mot oheliga

The Autopsy of Jane Doe2018-10-04
Kuslig!

Selfless2018-10-01
Förutsägbar men lite spännande

No Strings Attached2018-10-01
Smått underhållande

Avengers: Age of Ultron2018-10-01
Varför räckte det att förstöra alla robotar när ultron kunnde laddaupp sig själv till nätet?

Predators2018-10-01
Shitt kommer inte ihåg ett skit från den här filmen.

The Predator2018-10-01
Wow mycket besviken, inte alls lika badass som predator 1,2 eller alien vs predator

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse2018-10-01
Underhållande :)

The Witch2018-10-01
Wow viölen stämning!

The Avengers2018-10-01
Gu va tråkig

Avengers: Infinity War2018-10-01
Den filosofiska aspekten av thanos är fantastisk

The Cloverfield Paradox2018-02-25
"Engravadlax" sa det perfect den "23:48 5/2" quote: "Kändes tveksamt från första början, men när Mark Stambler i nyhetsinslaget framförde sina på tok för specifika spekulationer om "havsodjur" så visste jag att manusförfattaren är helt dum i huvudet. I övrigt nonsensartad handling som läcker som ett såll och medelmåttiga skådespelarprestationer."

The Ritual2018-02-22
håller helt med de tidigare kommentarerna, dvs tråkigt att "svenskarna" inte ens lät som isländska. men i helhet en mysig monsterfilm

Spectral2016-12-28
vilket ögongodis! härligt med ingenjören i fokus, men kan tycka att grundiden känns lite far fetched

He Never Died2016-11-12
mycket underhållande, och Cool indeed. vet inte hur man kan göra filmen utan hokus pokus dock

Coherence2016-11-06
som vi vet innehåller böcker svar på alla frågor, särskiljt om någon intellektuell person har den... KyLLo sa: "Dessutom försöker den verka smart, vilket bara är provocerande." Indeed vansinnigt frustrerande att detta verkar just SMART för massan.

1920 London2016-11-03
Ja indeed, hade inga förväntningar och tja cool alternativ mystik och fantasy än det man brukar se i västerländska filmer. inte så där skitläskig, lite jumpscares men som sagt ett häftigt universum

The House of the Devil2016-11-01
det känns 70/80 taligt, det gillar jag, annars är det presis som anticosmicdawn säger "det är också en timme och en kvart av ingenting som leder upp till en kvart av: ingenting."

Ghost Ship2016-10-11
Så illa var den inte, skön stämning, cool kvinnlig huvudrollsinnehavare

Sphere - farkosten2016-10-03
(2) "Börjar bra men blir en otroligt rörig soppa framåt slutet som aldrig verkade ta slut."

The Ridiculous 62016-09-24
4.9 på imdb, massor med kända ansikten, mycket underhållande fåneri, hög klass!

Would You Rather2016-09-12
Välregisserad, Välspelad, kanske lite förutsägbart slut men ändå underhållande. för att kommentera marleey; tycker inte att den behövde belysa något särskiljt, Mr Lambick var uppenbarligen sinnessjuk och det spelade ingen större roll vad som hände, kan tycka Saw är lite fånig med moral och andra "skäl", här var det bara ren och skär djävulskap

Suicide Squad2016-08-12
en del underhållande sener, men knapt spännande håller annars helt med PeterTheW sa den 11:51 12/8 "...Fienderna är skitfåniga, det typiska förstöra-världen-temat med övernaturiga krafter och stora skinande vortexar som förstör saker á la X-men Apocalypse och Batman v Superman är (fortfarande, duh) inget annat än tjatigt och tråkigt - finns det NÅGON som går igång och tycker att det är spännande och superhäftigt? Jokern är ett skämt. Leto får till ett par smådetaljer som är bra men i övrigt känns det mest som en punkversion av Heath Ledger men helt utan pondus och enbart överagerande som nästan får mig vilja ta fram skämskudden. Och Harley Quinn blir mest för mycket, för att inte nämna hur framställandet av henne (Batman-serierna har väl aldrig varit kända för att framställa kvinnor på ett bra sätt) drar ned rejält. En stor besvikelse."

Felidae2016-08-04
snygg och lite surrealistisk inslag, men ganska ofulländad handling (hafsigt så in i norden (2))

The Last Exorcism2016-08-04
bra och underhållande, blev positivt förvånad

Guardians of the Galaxy2016-01-12
Mycket underhållande, skönt med lite variation från tjatigt moral tjafs som batman och lol superman

Cherry Falls2015-07-20
Håller med silvertrain, högst underhållande och konstigt att den fått så låga betyg, helt ok skådespeleri och välskrivet manus.

Witching and Bitching2015-02-03
mycket trevlig fantasy, med massa små detaljer! välgjord och absolut sevärd

Nästa sida »