Alla kommentarer avprecious_death

Platt jord2019-05-28
När man väl sett klart eländet sitter man där med en dålig smak i munnen. Det ser roligt och knasigt ut scen för scen. Men när man summerar det blir man bara mörkrädd.

Mortdecai2019-04-01
Vet inte riktigt vad målgruppen är för den här. Men när man väl kom in i den så var den rätt så underhållande på sitt eget fullständigt galna sätt.

Nazi Overlord2019-03-04
sämsta jag sett på ett bra tag! Observera! Ej att förväxlas med Overlord, där det åtminstone finns en grad av hantverk nedlagt i produktionen.

Overlord2019-03-04
...propaganda?? Vart kom det ifrån?

Close2019-01-26
Noomi sparkar rumpa.

Cargo2019-01-18
Småtrevlig liten bagatell i sin genre.

Kvinnan på tåget2019-01-04
Blunt gör en lysande insats i något som börjar som en berättelse om en skör människa där sedan tumskruvarna successivt dras åt. Jag blev mycket positivt överraskad.

Transformers: The Last Knight2018-11-12
Bättre än de senaste varit.

Anon2018-11-09
Lite svårt att bestämma sig. Men det får nog bli en 3a. Det är en stark 3a men dock en 3a. Konceptet är starkare än genomförandet. Vet inte riktigt var den tappar. Men det är något i den som gör att netflixsmaken blir lite övertydlig.

Boar2018-10-12
härligt 80-talsdoftande monsterrulle. Visst, svinet hade kunnat vara lite bättre genomfört. Men den var charmig.

xXx: Return of Xander Cage2018-07-06
Klart bättre än ettan i vart fall.

The Saint2018-01-03
Uppenbar TV-pilot. Dock inte riktigt värd den sågning den får här tycker jag. Satte nästan en trea. Men pilotkänslan tog ner den.

Ratchet and Clank2017-12-18
över förväntan

Extraction2017-11-30
svag 2a

The Incident2017-10-13
Detta var helt klart en av de bättre i den här tidsupfuckargenren jag sett. Jag tyckte Predestination var OK men denna var av en annan kaliber.

Immortals2017-07-23
Det som räddar rullen är att den är snygg. Sen gör Cavill en bra insats också. Bättre än hann gjorde som superman eller i u.n.c.l.e-filmen iaf. Däremot var ju Rourke sällsynt trött.

Stasis2017-07-17
Ser egentligen mest ut som någons examensarbete. Med studiekamrater och kompisar i olika roller. Däremot var idén såpass rolig och väl genomförd att det täckte upp för mycket av de rent tekniska missarna.

Pixels2017-06-05
Håller 3an i stort sett filmen igenom. Sen dödar man den med ett uppenbart testscreenat slut.... =/

The Captains2017-01-29
Småputtrig. Trevlig när de andra kaptenerna får komma till tals. Men när Shatner i ett otroligt missriktat försök att ge Mulgrew en komplimang genom att påskina att kvinnor är opålitliga och hormonstinna, så därför var hon "omöjligt" bra? det gjorde ont att se...

Repeaters2017-01-28
gillade! Annat grepp på tidsloopgenren...

The Hunger Games: Mockingjay - Part 22017-01-14
Lite som Matrixtrilogin. Börjar bra. Slutar illa.

Star Trek Beyond2016-12-20
Godkänd men det är ju nästan underkänt för Star Trek efter rebooten. Nästa gång kan de skippa Lin eller åtminstone satsa mer krut på manus.

Alla helgons blodiga natt 32016-12-20
Känner väl som många andra att det är svårt att koppla den till serien då Myers inte är med. Däremot står den ganska bra på egna ben tycker jag. Särskilt med tanke på att det är en 80-talsrulle vi pratar om.

Nightcrawler2016-12-07
Gyllenhaal som obehaglig typ. Filmen mycket väl genomförd men då jag inte känner mig så engagerad så blir det tyvärr inte mer än en 3a.

Spionernas bro2016-11-28
Förvånansvärt icke-engagerande. Inte för att vare sig Hanks eller Spielberg har varit mycket mer än godkända på senare år.

The Numbers Station2016-11-13
Positiv överraskning. Hade räknat med en väldigt medioker historia. Men de har lyckats väl med att ha lite nya vinklar och element så de håller mitt intresse rakt igenom iaf.

ARQ2016-11-08
Grundidén samma som i Tompas Edge of Tomorrow. Med det sagt, denna lågbudget från Netflix lyckas hålla spänningen upp på ett föredömligt sätt. Godkända insatser av skådisarna. Ett schysst slut. Sammanlagt en definitiv 4a i min bok.

Blair Witch2016-09-22
Samma som ettan, fast fetare.

Redemption2016-09-21
Inget mästerverk, men lätt en av Stathams bästa!

Firewall2016-09-05
Märkligt icke-engagerande. Trots att alla elementen för nåt spännande finns där.

Nästa sida »