Alla kommentarer avprodur

Necromancy 2020-04-03
Rätt tidstypisk ockult skräckrulle som är helt okej (har bara sett 1972 versionen).

Bornless Ones2020-03-02
Lågbudget skräckis a la Evil Dead .

The Ghost Dance2020-02-26
Inte så jätte dåligt egentligrn men det är så mörkt filmat så det blir svårt att urskilja vad som händer ibland(särskilt i början och slutet),Det drar ner betyget ett snäpp naturligtvis.

The Barn2020-02-07
Filmen är medveten om hur den är.Den inte bara utspelar sig på 80 talet den ser ut som om den var gjord då,titta på trailern så förstår ni vad jag menar(som en lågbudget slasher från tiden ungefär).Visst lyser budgeten igenom ibland men det är ju liksom det som är meningen.Teamet stack tydligen efter halva filmen men kom tillbaka och jobbade gratis det som var kvar för att dom trodde på att det kunde bli något.En trea om än svag för underhållande var det.

The Barn2020-02-07
Filmen är medveten om hur den är.Den inte bara utspelar sig på 80 talet den ser ut som om den var gjord då(titta på trailern så förstår ni vad jag menar)Visst lyser budgeten igenom ibland men det är u liksom lite det som är meningen.En trea om än svag för underhållande var det.

The Cleaning Lady2020-01-13
första halvan år ganska långsam.Andra halvan blir det rätt obehagligt.På det hela taget en helt ok B-skräckthriller som häller intresset uppe.En stark tvåa

Escape Room2020-01-01
Slutet drar ner den till en 2a

Saknad2019-12-29
Den här har jag glömt bort.Den var rätt spännande har jag för mig.

Kapten Kidd2019-12-04
Inte nån av dom bättre filmerna i den här filmgenren från den här tiden men helt okey ändå.

Why Him?2019-11-23
Money money must be funny in a rich man's world men nä barnsliga rika excentriska människor är inte kul bara fånigt

Johnny Frank Garrett's Last Word2019-10-29
Bakgrundshistorien är intressant och det var väl inte jättedåligt.Lite spännande emellanåt faktiskt men känns som om det kunde gjorts bättre.En typisk 2:a

Joker2019-10-25
Ångestframkallande mörkt och rått.Länge sen som jag kände så mycket på bio som jag gjorde nu.påminner en del om king of comedy och Taxi driver så det passade ju bra att Robert De Niro var med det gav en extra touch på filmen tycker jag.Jag hade höga förväntningar och det infriades med råge.

Father Figures2019-10-24
Lättglömt men går att se på för stunden

UFO2019-10-11
Det puttrar mest på i maklig takt engagerar mig aldrig riktigt men jag förstår dom som gillar filmen

Peppermint2019-09-19
Lite bättre än vad denna typ av filmer brukar vara

White House Down2019-08-26
Dynga

Poirot: The Adventure of the Egyptian Tomb2019-08-18
En av dom tråkigare Poirot

Adrift2019-07-26
Inte dåligt men sett bättre .Komakurs djupet som handlar om båt i nöd och efteråt som också bygger på en sann och otrolig historia känns mycket starkare

The Little Drummer Girl2019-07-21
Helt okey miniserie Har inte läst boken så kan inte jämföra men det är välspelat och spännande

Midsommar2019-07-17
Kul med allaa svenskar med men alldeles för utdraget det kunde gott bantats ner en aning .Jag kan förstå lovorden den har fått men för min del så blir det aldrig riktigt engagerande eller spännande mest segt.

Vilken jävla cirkus2019-06-16
Inte min kopp av te direkt

Amatörer2019-06-15
Pichler Sveriges Ken Loach

Krocken2019-06-09
Det rinner ut i ingenting känns det som .Går att se men går att hoppa över också

Plan 9 from Outer Space2019-05-26
Jag gillar filmen och den har sin charm och Ed Wood är en regissör att älska men det gör ju inte tyvärr plan 9 from outer space till en bättre film för det.

Ödemark2019-05-25
Ett godkänt ödesdrama men inte mer

Journeyman2019-05-08
Riktigt bra på alla fronter .Tänkvärt hur skört livet är

Outcast2019-05-05
En tvåa på slak lina för det här var inte bra på många sätt

Maze2019-04-29
Bra

Tjejresan2019-04-09
Högst ojämn film men helt okey för stunden det är en del roliga biroller som dyker upp ibland.Schumer och Hawn är bra också.

Alone2019-03-23
Moreau/Palus Them var riktigt bra.Det här är ju inte samma typ av film men spänningsmomenten känns igen.Det vänder när det är ca 20 min kvar vilket jag tycker tar ner filmen lite .Fast jag skulle vilja se en fortsättning.Den känns ju inte helt fullbordad.

Nästa sida »