Alla kommentarer avprr

Innocence2015-12-04
Varning! Innehåller världens minst dramatiska surfolycka.

The Corpse of Anna Fritz2015-11-04
Jag förstår inte hur man med ett extremt starkt och kontroversiellt tema lyckas göra en så platt och känslobefriad film. Man kände ingenting för någon av karaktärerna och det är ett problem. Då leder nämligen övergreppen i filmen inte till något än en axelryckning.

Violette2015-02-19
Långt och finesslöst, tyvärr.

Det fjärde protokollet2014-12-06
Är det där verkligen ett säkert sätt att hantera uran?

Förr eller senare exploderar jag2014-06-02
Bra karaktärer och dialog. Svag början och slut. Trist med Voice over. På det stora hela godkänt.

Gravity2014-02-10
En sån bra idé med så mycket potential. Varför förstör de filmen med massa klyschig musik och prat.

Skumtimmen2013-10-09
Stolpigt språk och skådespeleri, krystad och ointressant story. Polisen var en helt ok karaktär fram tills slutet. Varför gjordes denna film?

Before Midnight2013-05-29
Fantastisk dialog men lite tjatigt om manligt och kvinnligt.

Pain & Gain2013-05-29
Lite underhållande här och där, men på tok för lång. Tok!

Taken2013-02-11
I den här filmen får vi lära oss att: -Europa är livsfarligt -Ensam är stark -Våld har inga konsekvenser -Östeuropeer är onda -Araber är onda -Din dotter älskar dig helt okritiskt trots att du haft ihjäl 50pers för att rädda henne -Byråkrater är onda -Överbeskyddande är befogat -Det finns bara en byggarbetsplats i Paris -De vanligaste traffickingoffrena är välbärgade amerikaner som kidnappas från sina lyxlägenheter

Your Sister's Sister2013-01-07
Slutet

Till vildingarnas land2010-03-04
Musiken var bedrövlig, annars var det en ganska fin film.

Saw2008-10-20
Jag kunde inte se klart filmen , jag har nog lite självstympning under tvång-fobi.

I skräckens klor2007-05-31
Stiliga specialeffekter men ett fruktansvärt slut!

Marie Antoinette2006-10-24
Det var skönt att all fokus låg på Marie och att filmen inte skulle berätta hela europas historia. Filmen var snygg men inte det bästa jag sett.

Tideland2006-09-05
Jag skakade av adrenalinkicken när jag kom ut från biografen. Obehagligt är ordet!

Pirates of the Caribbean - Död mans kista2006-07-11
Ganska dålig, voodorastatjejen räddar nästan filmen men bara nästan.

Eraserhead2006-03-15
Först tänkte jag att det är svårt att betygsätta den här filmen, men det är det inte. Vad som är svårt är att komma fram till varför man vill ge den en femma!

Grizzly Man2006-02-12
Filmen hade ett mycket konstigt perspektiv, det hela verkade mest gå ut på alla som hade något att säga fick vika ut sig framför kameran. Jag blir även arg när filmskapare ska skriva en på näsan, det finns ingen anledning för berättaren att förklara att Treadwell var exibitionistisk och tog om alla scener femton gånger samtidigt som vi får se det på duken. Det hade kunnat bli en otroligt bra film om man låtit videoklippen från Parrken tala mer för sig själv.

Sprängaren2005-12-29
Hmm det händer int så mycket överaskande, kan man tycka. Filmen var dock ganska välspelad om man bortser från Brasse och Darth Waders mamma...

Palindromes2005-12-22
Störd och dålig är inte samma sak...

När lammen tystnar2005-10-31
Halvdan film, Hopkins räddar den dock.

Ett hål i mitt hjärta2005-08-31
Bra idé, kanske... Resultatet var i inte så imponerande...

Snickeriet2005-08-07
Levde inte riktigt upp till förväntningarna men Inga-Märta är bra.

Flykten från New York2005-08-05
Snake Plissken måste vara filmhistoriens fulaste namn!

Sgt Kabukiman N.Y.P.D.2005-07-08
Fantastisk men tyvärr lite väl seg.

Liftarens guide till galaxen2005-07-08
En tråkig film...

Blues Brothers2005-07-07
svar till: kdd . Nej trolitvis inte, man kan dock aldrig veta till 100%.

Python 22005-07-05
En av de sämsta filmerna...

Vodka Lemon2005-06-30
Jag tycker att det var lite skönt att inte riktigt hänga med i vändningarna mellan komik och tragedi.

Nästa sida »