Alla kommentarer avpsykattack

Ant-Man2015-11-30
De gjorde det bästa de kunde, men det var fortfarande Scott Langs Ant-man, tror att det hade blivit en mycket bättre film om de hade använt Hank Pyms Ant-man då Hank Pym som karaktär i serierna är mycket mer intressant medan Scott Langs historia är väldigt tråkig och kliché. Det känns som om karaktären Scott Lang i filmen redan finns i MCU, drar mycket skämt, är kaxig etc, de dragen har vi redan i Tony Stark och Star Lord, behöver vi verkligen en till?

Thor: The Dark World2015-11-30
Hade mycket att jobba med men höll inte måttet

Captain America: Return of the First Avenger2015-11-30
Från zero till hero. Den första filmen var bara rent sagt tråkig och man såg inte ens CptA som en superhjälte, denna film har gått och blivit en av mina absoluta favoriter bland superhjältefilmer och gör CptA till en oerhört cool karaktär.

Fantastic Four2015-11-30
Förväntade mig skräp... fick en soptipp. Filmen var bara ett dåligt agerande för att behålla rättigheterna, men kan FOX snälla bara ge tillbaka rättigheterna till Marvel som faktiskt kan göra något vettigt med dem!!! Oerhört platt skådespel, tråkig story, det fanns inget i filmen som höll måttet för dagens superhjältefilmer som kommer ut. Jag trodde inte att det kunde komma en sämre superhjältefilm än Green Lantern men jag hade tydligen fel.

The Scorpion King 2: Rise of a Warrior2011-12-29
Seriöst den sämsta filmen som någonsin har gjorts