Alla kommentarer avpungsnigel

Jag är Klimpen, motherfucker!2021-03-06
Tycker hela dokumentären känns extremt manusförfattad

Tenet2021-02-14
Satan så överskattad denna filmen var

Bent2021-01-13
Åter igen, hur kan en sån som Sofia Vergara få roller.

Virus2021-01-11
Alltså detta är så dåligt, så extremt dåligt.

Night Hunter2020-06-06
Satan vad Brendan Fletcher överspelar. Riktigt jobbigt att se

Terminator: Dark Fate2020-03-11
Riktigt svag film som enbart når 2an pga viss nostalgi. Hamilton är totalt urkass samt vad har hon gjort med sig själv? Hon ser mer ut som en terminator än vad en terminator gör.

Robin Hood2019-02-16
Herregud detta var så otroligt pissdåligt. Robin Hood springer omkring som Assasins Creed och allt annat var som taget ur Hunger games. Rent piss !

Glass2019-01-26
De finns ju en tydlig idé men tyvärr lyckas han inte knyta ihop de riktigt.

A Simple Favor2019-01-22
En film som faktiskt har det mesta men sen faller totalt när de försöker knyta ihop den.

The Killing of a Sacred Deer2019-01-11
Något av de mest värdelösa överspelade skit ja någonsin slösat tid på. Skulle aldrig rekommendera någon att se denna skitfilm

Aquaman2018-12-21
Ja såg filmen i New York med 4DX vilket säkert påverka upplevelsen men ja finner denna filmen väldigt underhållande och välgjord

Green Book2018-12-12
Så himla bra film, Viggo och Mahershalas samspel är otroligt.

A Prayer Before Dawn2018-11-13
En bra film men tyvärr blir den lite långdragen emellanåt

The Predator2018-11-12
Amen nää, låt Predator vara Predator.. När Arnold hade problem med en vanlig predator på 80-talet blir det ju jävligt larvigt när nån random sniper ihop med en autistisk unge och en forskarbrud lyckas plocka en "genetiskt uppdaterad predator". Skit ner dig Shane Black.

First Man2018-11-04
De är ju inte en dålig film, men skulle inte heller rekommendera någon att se den. Den saknar totalt handling. Dock bra spelad och fint foto.

Lyrro - Ut & invandrarna2018-10-19
Näääääää fyfan de här var ren skit

Apostle2018-10-16
Detta var ju en stor besviskelse

The Rum Diary2018-10-02
Nån form av tanke på att göra en fear and loathing light ? Nä de håller inte alls

Sicario 2: Soldado2018-09-18
Blir lite för tunn

Sju kommer tillbaka2018-09-13
Någonstans så visste man ju att de måste finnas uppföljare till 7-vågade livet, och i samma sekund som man såg att de fanns så visste man ju att den inte kommer vara särskilt bra. Men man får ju köpa att de gör en uppföljare på nått vis. Brunner spelar samma roll som i första om än med mer dialog.

Siberia2018-09-10
Lychnikoff är bra Reeves är bra, miljön är cool. Resten är dock tyvärr skräp. Svag 2a.

Reprisal2018-09-03
Ja kan ha sagt detta om många filmer genom åren men detta är absolut den värsta skit jag någonsin sett.

The Equalizer 22018-08-02
Sämre än 1an men såg denna i 4DX vilket höjer betyget.

Deep Cover2018-07-28
Alla pengar lades nog på goldblum och fishburne, som faktiskt levererar väldigt bra. Dock så drar de övriga usla skådespelet ner filmen enormt

All Inclusive2018-06-14
Enda behållningen i filmen är Jonas Karlssons karaktär

Jurassic World: Fallen Kingdom2018-06-13
Filmen börjar bra med en form av nostalgi från tidigare filmer men spricker totalt när den snor alla element från Deep blue sea. 2an mås av ren nostalgi.

Corbin Nash2018-05-30
Alltså jag tyckte denna var riktigt bra, väldigt positivt överraskad.

8mm 22018-05-19
Så tröttsamt förutsägbar.

Mongol2018-05-13
Bra film och bra skådespel rakt igenom. Tråkigt att den inte fortsätter genom en uppföljare där man kan få följa hans storhetstid.

Office Space2018-05-01
Har verkligen inte åldrats bra, dess högs betyg måste ligga ifrån när den kom. Karaktären Milton lämnar verkligen avsmak i minne . Förstår inte hur den kan ses som rolig.

Nästa sida »