Alla kommentarer avqueerish

Nakenlekar2010-04-16
underbar och skitkul. jag älskar hur den lille killen gör en helomvändning. två killar, mer manligt.

Drömkåken2010-04-15
lite för mycket av allt, lite för tragiskt, för mycket otur och överdriven men ändå en klassiker.

Hitta Nemo2010-04-15
söt men väl sorglig och tragisk, anses väl ändå som barnfilm. diggar verkligen djurperspektivet.

Vägen2010-04-15
usch så tröttsam den var, hade verkligen väntat mig mer. så väldigt många hål i manus av karaktären: "men varför kan dom inte göra så istället"

Precious2010-04-15
riktigt bra men också väldigt tung. starka rollprestationer, unikt och nödvändigt.

Äntligen midsommar!2010-04-15
men varför så klyschiga repliker? suck. och varför luke? gah. olle sarri gör filmen värd mer men det hjälps inte. oftast är det bara halvtråkiga skämt man hört förut, överdrivet, förutsägbara repliker och manus fast med en del roliga karaktärer.

Upp2010-04-15
som vanligt svämmar ju såna här filmer över av kvinnliga karaktärer... men det är en söt film som funkar för det mesta.

Mumien2008-11-04
nice, välspelad och väldigt bra fast det inte riktigt är min genre.

Den som fruktar vargen2008-10-22
brukar gilla fossums böcker men jag har inte läst denna. klart en tv-film, hyfsad ibland, bättre ibland, gripande ibland.

Atomic Train2008-10-22
usch så dålig. män, dryg, idiotiska repliker och manus och urusel film.

Bombay Dreams2008-10-22
stark 3a, hyfsat välspelad och underbart soundtrack.

Varg2008-10-22
nja alltså jag vet inte, rätt sur emellanåt och inte den mest välspelade. fina naturbilder dock.

The Missing2008-10-22
det är inte min genre men den var väl okej.

Fun with Dick and Jane2008-10-02
lite väl dråplig och överspelad (carrey, såklart) men annars kul och nice.

Familjen är värre2008-10-02
kul ibland men lite väl löjlig också. men då ska man inte se den mer än en gång heller.

Million Dollar Baby2008-09-22
överskattad men godkänd.

Braveheart2008-09-22
haha rekommenderad 5a. det är inte min genre öht och inte är den bra heller.

White Chicks2008-09-22
nån gång emellanåt vill jag minnas att jag tyckte den var kul men hyfsat intelligensbefriande.

Runaway Train2008-09-22
men herregud!

Till varje pris2008-09-22
nja inte alls så kul eller bra.

Final Call2008-09-22
stark 4a. hyfsat välspelad, spännande, nice och kul iom att den är så originell.

Mördande legender 22008-09-17
urban legends är en av de bästa trilogier som gjorts i mina ögon. skrämmande, läskig och spännande.

Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren2008-09-17
fortfarande skrämmande och spännande men inte lika mycket. eller så har jag sett den för många gånger...

Jag vet vad du gjorde förra sommaren2008-09-17
äh varför så negativa. skrämmande, spännande och början på en ny era. jag måste nog se den igen.

Leva livet2008-09-17
varm och skön, originell. charmig, snyggt klippt och man måste ju älska gubben.

Hans och hennes2008-09-17
jag älskar jonas karlsson. rolig, plump, charmig, välspelad, egen och underhållande.

Bruce den allsmäktige2008-09-17
denna är nice. cruise är lite för mycket, tur att det jämnar ut sig av freeman. aniston är bra också. välspelad, underhållande, rolig och charmig.

The Opposite of Sex2008-09-17
underhållande, men det tog några tittar (eller så var jag för ung) innan jag förstod allt.

Blair Witch Project 22008-09-17
4a på denna också. läskig, skrämmande och underhållande.

The Believer2008-09-17
svag 4a. välspelad, intressant och tragisk. men jag vet inte, jag skulle gärna blivit mer berörd.

Nästa sida »