Alla kommentarer avraggardjavul

Wish I Was Here2015-12-12
Tog sig an lite för problematik. Bra film, som tyvärr måste binda ihop allt på tok för fort. Därför bara en trea hade kunde gjorts längre och gått mycket djupare i allt så hade de blivit en femma. Underhållande dock, bra regi och suveränt bra skådespelare faller dock på sitt manus.

The Ghost Writer2015-12-10
Spännande med bra vändningar.

12 Years a Slave2015-12-10
En riktigt fängslande och underbar film. Bra skådespelare och välskrivet manus och bra foto.

Gone Girl2015-08-28
Spännande, oväntad och jäkligt vacker.

Natt på museet: Gravkammarens hemlighet2015-08-28
Samma klass som de andra roligt utan plump. Bra skådespelare och galet kul med Hugh Jackman

Into the Woods2015-05-16
Bra film i musikal format. Gillar när man leker med sagor och ger den en trea för det var det fram till den konstiga twisten som klämdes fram av någon underlig anledning. Känns som man kom på att den ska innehålla någon sensmoral och det faller pladask.

Avengers: Age of Ultron2015-05-16
Bra, men det bör Absolut inte vara första marvel man ser. Dock uppskattar jag inte när filmerna har ihjäl folk som fortfarande lever i serie universum.

Fury2015-04-25
Starkt drama. Skönt att se en amerikansk film som visar att de inte alltid var så goda. Och dessutom så kan tyska soldater vara snälla.

Grudge Match2015-04-25
Komedi action. Smörig på ett amerikanskt sätt och stundtals löjlig men en dugligt kvällsnöje

Sex Tape2015-04-24
Tyckte den var rolig dock tröttnade jag på att det var en ständig Apple reklam

300: Rise of an Empire2015-04-24
Inte alls lika bra som den första men helt klart sevärd. Mycket är en upprepning från första filmen men med en ny story.

Vem mördade Kurt Cobain?2015-04-24
Lite små rörigt. Ingen Nirvana musik alls. Känns mest som de intervjuade gamla knarkare som säger vad som helst för lite stålar.

Dracula Untold2015-04-19
Bra öppet slut och för guds skull sabba inte det för en tvåa. I övrigt en hyggligt bra action rulle

27 Dresses2015-04-05
Så smörigt så jag kan lova att jag såg smör rinna ut ur TVn

The Secret Life of Walter Mitty2015-01-18
Förvånad över hur bra den var. Varm och vacker. Ben Stiller glänser och den blir aldrig löjlig eller plump. Hans absolut bästa roll någonsin

Guardians of the Galaxy2015-01-04
En underbar rolig och action film. Varken mer eller mindre.

Hobbit: Femhäraslaget2015-01-04
Tråkigt och rörigt. Inget med Tolkien att göra. Massor av frågor som inte fick något svar. Massa intriger som rann ut i sanden. Ett dåligt ihopkok som tack vare sina miljöer och skapliga skådespelare når en tvåa.

This Is the End2014-10-21
Helt min humor, låg och dålig i en ständig hasch dimma.

Homefront 2014-10-18
Statham film. Börjar som en ganska typisk sådan. Men jag tycker the bad guys får lite djup i denna film därav en fyra istället för en trea

Vi är bäst!2014-10-13
En ganska mysig film av Lukas M.

Farväl till maffian2014-10-10
Underbar film, skönt tempo och totalt vrickad. Ett måste se om du gillar maffia filmer.

Taking Woodstock2014-10-06
Skön film och skildrar nog händelserna ganska bra.

Jay and Silent Bob2014-10-06
Kul med så mycket cameos. Kändes som en riktig buddy film, dålig humor men visst skratta jag ibland

Road Trip: Beer Pong2014-10-03
Mycket sämre än ettan, men fyller sin funktion med låg komik och en del tuttar

Don Jon2014-10-02
Trodde det skulle vara en romcom men mer romantisk än komedi. Tyckte dock att budskapet var lite löjligt och lite för puutinuttigt. Rekommenderas varmt till nyförälskade.

Killing Season2014-09-25
En riktigt hårdkokt action. Kanske inte banbrytande men spännande och bra

2 Guns2014-09-25
En skaplig action. Förvänta dig inte något utöver det vanliga.

Fallen Art2014-09-21
Otäck samhällskritik

George Lucas in Love2014-09-21
Riktigt galet underhållande. Ett måste för star wars nörden

Creature Comforts2014-09-21
Rolig idé, kändes dock lång fast den var bara 5 minuter.

Nästa sida »