Alla kommentarer avschramm

Dynamite Brothers2021-08-21
totalt nonsens! lägsta formen av underhållning. precis som man vill ha sin al adamson

Torture Dungeon2021-08-21
idioti på hög nivå! alla skriker och hatar varandra helhjärtat. kostymer som din lajvande lillasyster skulle sytt bättre, totalt bisarr dialog och allmänt billigt och äckligt. me like!

Surf II2021-07-13
mest orimliga jag sett

Road to Revenge2021-06-16
släng dig i väggen tarantino, här kommer john de hart!

Deadly Manor2021-06-11
helt bisarr slasher om folk som ska åka till en sjö de inte vet vad den heter men chillar i ett hus med kistor och likdelar. ingenting som händer är vettigt. totalt vansinne

Dödlig jakt2021-05-09
pangpangpangpang! pang!!! pangpangpang!

My Dear Killer2021-04-25
Tråkigt är bara förnamnet. filmen släpar sig fram i ett tempo som är sövande. Rörig intrig, träiga karaktärer och stundtals dummare än giallo filmer brukar vara. Ingen hit, tyvärr. EDIT: såg om filmen 13(!) år senare och gillade den. urläcker blu från vinegar syndrome

Casa d'appuntamento2021-04-22
en giallo fylld med dumheter (som när folk diskuterar hos vem dom ska supa hos). annars sömnig, till och med karaktärer somnar mitt i dialoger, och med världshistoriens tröttaste howard vernon. bör nog enbart ses om du köpt forgotten giallo boxen och vet vad du ger dig in på

Don't Panic2021-04-19
kärleken mellan en tonåring och hans dinosaurie-pyjamas har sällan skildrats så intensivt på vita duken

Nurse Sherri2021-04-18
vilket ös!

5552021-04-17
slasher för den ekonomiska generationen! låt hyra, bensin och matkostnader komma innan eran konstnärliga vision:(

Things2021-04-14
let me just put my jacket in the freezer....

Saint Maud2021-04-12
morfin injektion! perfekt om du är för lat för att somna

Run2021-04-01
lite väl förutsägbar för sitt eget bästa men ändå en rätt fräsig historia om en person som uppenbarligen inte kan springa

Tiger on the Beat2021-03-28
omöjligt att se bortom kvinnomisshandlingen. lämnar en vidrig eftersmak

Sverige - himmel eller helvete2021-03-28
snälla italienare! rädda oss från dessa hemska ”raggare”

Host2021-03-09
tänk att bli jagad av en demon och ändå ta pandemin på mer allvar än 99% av svenskarna. och INGEN av dom skyller på politikerna. det här är unga damer att se upp till!

The Police Are Blundering in the Dark2021-03-09
filmens bästa scen involverar en rullstolsburen herre som möter sin överman: gräsmattan. annars är det här både billigt och konstigt.

The Killer Is One of Thirteen2021-03-08
djävulskt tråkig, utan sedvanliga utsvävningar i kitsch eller frän musik. jack taylor ser konstant ut att vilja lägga sig för kvällen och det vill jag med. torr dialog, inget sleaze och en timme innan första mordet. farligt nära en etta.

Trauma2021-03-08
en sommarstuge-giallo där man nöjer sig med bränd grillkorv, ljummen öl i pappmugg och tomas ledin kasettband bland mygg och 10+ grader. varför? det är ju mysigt!

Apocalypto2021-03-07
brutal och bland det mest nervkittlande jag sett. folk som kallar den rasistiskt måste blundat eller somnat i slutet.

Revenge of the Virgins2021-03-06
dansen och tuttarna gör detta till en bättre upplevelse än there will be blood.

Suffer, Little Children2021-03-05
enda filmen jag sett där barn fikar med zombies. sedan krigar jesus och satan så hårt att huset dör eller nått annat högst oklart. nära en femma

Sledgehammer2021-03-05
alla filmer med magiska släggor borde få stående ovationer på oscars galan! bravo!!!

Boardinghouse2021-03-05
det händer så mycket dumt, sägs så mycket dumt och kastats så mycket dumt att jag behövde lägga mig och vila efter jag sett den här filmen. filmen är totalt dum i huvudet och inte en sekund är normal. inte en enda! det klipps mitt i dialoger (men det gör inget eftersom alla yttrar total nonsens). pajer kastas i ansiktet på folk. varför? därför! regissören själv spelar den manliga huvudrollen (enbart för att få tala på småtjejer) och är givetvis helt värdelös både framför och bakom kameran. ladda haschpipan full och var beredd på att få hjärnan sönderfrätt av dumheter!

Lady Terminator2021-03-02
fantastiskt! trollkarlar! robotar! laser! kåt stämning!

Alucarda, la hija de las tinieblas2021-02-28
herre jävlar, det här slog hårt! total galenskap, blasfemi, massa våld, konstant skrik och naket. sånt här görs inte längre. för att fatta det här kort: hail satan!

Fiend2021-02-25
ogillar du musik? ogillar du baltimore? ogillar du kvalitet? trist, här är fiend och bryr sig inte för5 öre vem du är! mästerverk

Brain of Blood2021-02-21
totalt omöjligt att sätta rättvist betyg på då det här mer är en samling galenskaper från al adamson än än film. totalt vansinne!

Djävlarna2021-02-16
totalt vansinne! eg en 4:a, men höjer tackvare hur illa filmen blivit behandlad genom åren! ett mästerverk

Nästa sida »