Alla kommentarer avsnikich

The Cove2010-02-23
Dags att kasta PS3an i sophinken och bojkotta Japanska varor.. Kanske inte men en film som alla bör se.

The Countess2010-01-26
Tyckte det var stundvis segt men ändå skönt att dem visar mänskliga sidan hos Grevinnan Bathory. CoF skivomslag till Cruelty and the Beast är väl annars en rätt så vanlig syn på vad som egentligen var en adelskvinna som råka till å bli en skvätt galen.

Wicked Lake2009-07-23
Grym soundtrack men att filmen inte är mer än mjukporr med dåliga blod effekter... :(

House of Blood2008-10-10
Olaf Ittenbach gör ett fantastiskt jobb med specialeffekter!

Are You Scared2008-08-15
Wow, bara Wow!

Pink Flamingos2008-07-23
Blev sugen på ägg!

Tekken2008-07-23
Förmodligen skulle det blivit en etta om man inte hade spelat spelet innan..

Fool's Gold2008-07-17
för möe tjata för en sånhäringa film..

Sex and the City2008-06-24
Grym fortsättning till där serien tog slut, känns dock lite tomt på sina ställen. Skulle gärna viljat se lite mera Stanford och Anthony! ;)

Borat2007-12-16
Väldigt ojämn.

Faster, Pussycat! Kill! Kill!2007-12-04
Antar att det är nått sånt här som Quentin ville åstadkomma med när han gjorde Death Proof.

Desperation2007-11-28
Allt för lång, den hade några stunder då jag tyckte den va bra men nej! Tappa intresset allt för många gånger. Tyckte även att en i princip sett hela filmen innan, mycket som är med i andra King productioner. Växla mellan en stark etta eller svag tvåa men får bli en etta än så länge.

Basic Instinct 22007-11-21
Vad alla är taskiga mot denna rulle. Visst jag tyckte den va enormt mycket sämmre än den första men godkänt va den väl ändå.

Tonårsliv2007-10-20
5 Spindlar //Pözz

Planet Terror2007-10-20
JAG ligger snart på 500! Vad ligger ni på?

Nr 5 är tillbaka2007-10-07
Vill se mer.. NEED INPUT!!! Kommer ingen 3:a??? :( :( :( :(

Nr 5 lever!2007-09-26
Number 5 is a T-Bone! =)

She's the Man2007-09-19
Gillar hur man kan bli bänkad sen inbytt igen i fotbollen.. och at man inte får rött kort för slagsmål? =) Ja, förutom dem skumma reglerna hade filmen faktist lite underhållningsvärde..

Herkules i New York2007-09-17
Gilla att gudarnas rike och underjorden låg precis brevid tungt trafikerade vägar.. :) Alternativt att dem spänt fast mikrofonen på en fågel som kvittrar högre än skådisarna pratar.. Vet inte om det är bara min utgåva men ljudet som helhet sög under hela filmen. Dock hade den en viss underhållningsvärde så den får en 2:a

Carlito's Way: Rise to Power2007-09-01
Känns som en TV film...

Super Sweet 16: The Movie2007-08-28
Usch.. brats som spenderar motsvarande 10 årslöner för mig på en fest.. :/

Micke och Molle 22007-08-28
Jadu.. den va inge vidare.. synd med tanke på att en gillar första filmen. Väldigt svag 2:a

10 orsaker att hata dig2007-07-27
Vilket slut.. Va nog inte min typ av film från början men slutet va verkligen smörja.. väldigt svag tvåa

Dumbland2007-05-04
När jag ser det vill man så gärna sätta en etta men det känns som det är en sån serie som man tänker på mer och mer. Kan dock inte sätta högre än en svag godkänd tvåa.

Naked Campus2007-02-21
Totalt 3 betyg.. samtliga ettor.. :)

7 miljonärer2007-02-12
Nån mer än jag som tänker på porrfilm utan porr?

X-Men: The Last Stand2007-02-05
Känns som dem bara måste fläska på det där lilla extra jämnfört med dem förra filmerna i ett desperat försök att överträffa. Som alltid när dem gör så blir kvalitén sämmre och mer kitschigt. :(

Lördagskväll2006-07-06
Mys!

The Friedmans2006-06-24
Känner mig genast sugen på att hoppa bock! :)

Die Another Day2006-05-13
Surfscenen som plockad från Carpenters kalkonscen.. Sen när va Bond actionhjälte.. suck..

Nästa sida »