Alla kommentarer avsuperfinatina

10,000 BC2016-06-03
Tur att jag såg den innan jag gick in och kolla filmtipset annars hade jag inte sett den.. Förstår inte varför så många ogilla den, jag tyckte den va spännande fint budskap och gripande, fina djur och effekter. Absolut sevärd tycker jag men smaken är som baken..

Guardians of the Galaxy2014-08-05
En väldigt bra film, gick in med låga förhoppningar, handlingen verka tråkig o förutsägbar! Men ack så fel, filmen innehöll allt jag vill ha på bio, så bra, lätt att rekommendera, jag kommer absolut se den fler gånger

Laglös2014-03-22
Tråkig film, gillar Mads Mikkelsen men denna filmen var långdragen och seg. Fundera faktiskt på att stänga av även om jag alltid håller hårt på att se klart alla filmer även om de inte är så lovande för att få en helhetsbild. Men ingen jag kommer rekommendera någon att se och ingen jag kommer se igen.

Frost2014-02-02
En ny favoritfilm, rolig sorglig och mysig att se. Bra musik och roliga karaktärer, en film som passar gammal som ung. Kanonbra, den är värd att se iigen. En stark rekommendation från min sida, bästa Disney filmen sen första lejonkungen kom.

Äta sova dö2013-02-22
Bra ämne och verklighetsskildring. Ett bra och viktigt budskap, men långdragen och nästan tråkig.

The Tree of Life2011-10-17
Fullkomligt meningslös film, förstod inte ett dyft. Mitt motto är att alltid se hela filmen för att kunna bilda en uppfattning, alltså två timmar i onödan för att konstatera en sågning..

Avatar2010-01-19
Helt underbar! Vilken film- det bästa jag sett på evigheter. Så magiska och vacker och betonar verkligen vilken av att ta hand om naturen som människan inte prioriterar utan istället förgör vår egna moder jord. Jag var länge skeptisk till filmen då jag själv tycker att Titanic inte var någon höjdare.. Men Avatar- den kan rekommenderas varmt!