Alla kommentarer avswordfish

Wallander - Försvunnen2013-07-12
varför har de pimpat up Krister Henriksson när de borde pimpat ner honom? Wallander skall vara en nersupen snut som inte mår särskilt bra men löser alla brott som kommer hans väg.

Evil Dead2013-07-12
Började bra, fortsatte bra, blev sämre, slutade helt Ok. Svag 3:a, och absolut inte att jämföra med originalet, inte samma sorts humoristiska inslag och störde mig grovt på att "Rollfigurerna" i denna (som i många andra filmer) förmodligen aldrig ens sett en skräckfilm, och gör samma klassiska misstag som alltid.

Den siste mannen2013-07-08
Klassiker.

The Guilt Trip2013-05-08
vilket jävla skräp!!

Mammas pojkar2013-04-29
osaammanhängande i många fall, Ulf Malmros börjar bli för gammal.

Bitchkram2013-03-02
tillåt mig kräkas, svenskt jävla skit..

Haywire2013-01-24
boooring..

Palme2013-01-14
Intressant inblick i modern svensk politisk historia, fantastiskt trevlig dokumentär om en man med många yttren.

Sinister2013-01-14
Scared me once, twice, three times around.

Speed2013-01-07
mmm... Sandra Bullock!

The Tunnel2013-01-06
Det verkar som att sålänge man har en kamera och ett mörkt utrymme så tror man att man kan göra en skräckfilm nuförtiden, ingen vidare höjdarfilm..

Rurouni Kenshin2013-01-05
Allt bara andas Anime, rörelserna, sceneriet, manus samt fightingscenerna. Makalöst.

That's My Boy2012-12-27
helt värdelös.

Vampire Hunter D: Bloodlust2012-12-27
Har aldrig gillat Anime, alltid haft en förutfattad mening med det, men efter att ha sett denna så ger jag nog anime ett försök, eller iallafall en sportslig chans.

All Good Things2012-12-26
Seg och inte alls vad jag hade hoppats på, framsidan ser dessutom ut som en chickflick, vilket inte heller gjorde saken bättre. Kirsten Dunst tuttar i en scen dock, hyfsat värt.

Harsh Times2012-12-24
Christian Bale är en mästare på att spela smått psykopatisk, han gör det med sådan inlevelse att det skrämmer mig ibland, Är inte heller så underligt att Bale har "skapat" sig denna roll då han är med och coproducerar denna fantastiska rulle, hade helt andra förväntningar, men ibland är det bra att lägga ribban lågt på en film!

Fire with Fire2012-11-12
stark tvåa, för att vara en "kass" rulle så är den väl hyfsad.

Savages2012-11-07
hade förväntat mig mer av Stone, jag är absolut inte besviken men mycket hade kunnat göras bättre/annorlunda.

Cocaine Cowboys II: Hustlin' with the Godmother2012-11-04
vilket jävla skräp till uppföljare.

Killer Joe2012-11-04
twistad, men magisk!

Rivalerna2012-11-04
medelmåttigt..

Abraham Lincoln: Vampire Hunter2012-10-17
Det är vad man tar det för att vara, en film som fyller sin "underhållningskvot". men ingenting spektakulärt eller dylikt.

The Cabin in the Woods2012-10-16
Bra försök som inte höll måttet riktigt hela vägen.

Excision2012-10-16
Jag gillar brudar som är knäppa i huvudet, man skulle kunna säga att det är en förkärlek jag har.

Mission: Impossible - Ghost Protocol2012-10-16
MI har tappat stinget, precis som alla andra actionfilmer nuförtiden, vart är hollywood och världen påväg?

Total Recall2012-10-02
Klassiker som aldrig tråkar ut en!

Resident Evil: Damnation2012-09-27
Så jävla lame story, dock känns mycket av "actionsekvenserna" jäkligt bra gjorda. Känslorna förstörde filmen rakt igenom.

En oväntad vänskap2012-09-18
Hollywood borde lära sig av Europa.

Hustle & Flow2012-09-04
Dugligt nöje en sjukdag som denna. :)

Farväl Las Vegas2012-08-22
N. Cage bästa rulle. Han gör etn fantastisk tolkning som missbrukare, i alla situationer. Stor cred för det! E. Shue är fantastikt vacker och visar stor kompetens på skådespeleri. Älskar miljöerna och M. Figgis har briljerat och visar upp ett mästerverk.

Nästa sida »