Alla kommentarer avtobiblas

Apocalypto2010-06-20
Det kan inte vara solförmörkelse och fullmåne under samma dygn!

The Prestige2008-10-04
man kan inte teleporta. Faktiskt

Gangs of New York2005-12-22
Cool som fan!

The Dukes of Hazzard2005-10-04
Jessica simpson drar ju nästan upp denna till en 4a. redneck power!

Den ofrivillige golfaren2005-07-28
Nöööööördfilm!

Världarnas krig2005-07-20
Var e brudarna?!?! var är logiken i storyn??!?! varför tog de inte över jorden för 1 miljon sen istället!!?!? varför vara så omständiga!!? gaaaah!! Skitfilm

Mulholland Drive2005-06-19
Mja.. töntigt kryptisk. Men man har ju lite o tänka på timmarna efter, varpå man inser att det finns ingen logik. trams. Men ett pluspoäng för nakna bröst!

The Grudge - Förbannelsen2005-05-23
ää-ä-ä-ä-ä--ä---äää!

Jedins återkomst2005-05-23
Vad hade de rosa elefanterna där o göra?

Nyckeln till frihet2005-05-14
stark 4a. och jag är en härmapa. :)

Annie Hall2005-05-10
Jag tror jag vill mörda Woody Allen

Demolition Man2005-05-09
Gillar de bakomliggande samhällsvetenskapliga frågeställningarna. :)

How High2005-05-01
Sjukt kul! Men gillar inte de förhärligar pårökandet. Visst är det skönt o röka på. Men att ta sig genom skolan genom att röka på är ju trams.

Evolution2005-04-21
Lite överdriven kanske. Men grym ändå. Den jävla smygreklamen i slutet sänker nästan ett snäpp. Va fan!

Fear and Loathing in Las Vegas2005-04-19
Rolig som fan emellanåt. Men det finns ju ingen story. Nä. Funkar inte.

Hip Hip Hora!2005-04-18
Återuppväcker en del minnen. Folk som aldrig söp skallen av sig som unga förstår nog inte hur jävla bra den här filmen är. Glädje, sorg, självmordsförsök, relationsproblem unt so weiter. Den här filmen har allt från min egen tonårstid.

xXx2005-04-17
Första 20 minuterna är skit. Själva grund motivet till handlingen är ju bara patetiskt. Men det är bra acation. En mycket svag 3a

Any Given Sunday2005-04-07
varför ska alla i laget be fader vår? Jävla kristet trams! Varför får man inte se Diaz bröst?? Det är nämligen det enda som skulle kunna få denna film att komma upp till en 4:a

Föräldrafällan2005-04-05
fula jävla ungar

Jumanji2005-04-05
Bara skräp

Ondskan2005-04-05
Boken bättre! Men så är det väl alltid...

Independence Day2005-04-05
Skumt att utomjordingarna använder samma protokoll för datakommunikation som vi....

Snygg, sexig & singel2005-04-05
Fan vad jag hatar tjejer som bara leker med killar. Och tjejer som ska jsunga och tönta sig är ju bara löjligt. Cameron Diaz ser riktigt skabbig ut när hon försöker göra sig till. Nä...det här e ju skit.

Spun2005-04-05
Den e ju braaaa!

Om en pojke2005-03-28
Intressant handling. Är dock inte intressant för mig. Kanske för ensamstående ungkarlar som inte har nåt liv. Vänta nu...det e ju jag! Damn. Okej. Den var helt ok. :)

Patrioten2005-03-25
Så himla bra. Benjamins minsta dotter är så söööt. USA rocks!

Larry Flynt - skandalernas man2005-03-23
Helt okej film. Men storyn är väl inte så extremt intressant. trevligt att se Courtny Love naken dock. :P

Schakalen2005-03-11
Skit bra film. Men jag gillar inte slutet. Fan varför ska alltid the good guys vinna!!? Ååååhhh!!

Freddy Got Fingered2005-03-09
Detta är en film för människor som tröttnat på vanliga tråkiga komedier. Detta är en film för sjuka människor. Detta är en film för mig! Skitbra!

Hackers2005-03-07
Lite överdrivet är det ju. Men spännande och grejer. Angelina är ju het som fan. :)

Nästa sida »