Alla kommentarer avuncle_funk

Jason Bourne2016-08-03
Bra action film. Den fyller sin funktion som actionfilm. Dock så var jag mindre imponerad till sidhistorien om Kalloors utpressningar... Hade absolut ingenting med Bourne att göra.

G.I. Joe: Retaliation2016-08-01
Som många sagt tidigare, medioker action. Funkar till pizzan men ingenting man kommer ihåg.

Black Mass2016-08-01
Otroligt välspelad, dock svajar det allt för mycket i manus för att nå upp till fyran.

Big Eyes2016-07-26
Burton lyser med sin frånvaro med sin "stil", vilket är precis vad han behövde efter sina senaste releaser. Kul att se fler sidor från regissören, intressant byggd och mycket välspelad. Bra film

The Fundamentals of Caring2016-07-04
Vissa filmer är verkligen lämpade för visa tillfällen. Tror jag behövde en feelgoodfilm ikväll, detta var en bra sådan. Så om ni just nu känner för en, se den!

Trainwreck2016-06-11
Jag saknar den där nördiga sidan av Apatow...

Nina Frisk2016-05-30
Sofia Helin är vacker att titta på, men det var väl egentligen det ända i denna film. Allt för konstiga karaktärer som inte platsar i någon spelfilm, det fanns verkligen inte en enda karaktär i filmen jag gillade eller föll ett intresse för. vilket betyder kasst manus, regi och agerande. Dock inte tillräckligt kass för en etta.

Hot Pursuit2016-05-01
Wow... Jag har sett en del dåliga komedier, men denna tar priset..

The Maze Runner2016-04-27
Maze runner... Vart var labyrinten?

Batman v Superman: Dawn of Justice2016-03-31
Tre saker jag stör mig på... 1. Klippningen, den var rätt så rörig den första timmen. 2. Jeremy Irons som Alfred, åldern är mycket märklig i förhållandevis till Batman. 3. Amy Adams stela skådespel, hon kan bättre! I övrigt så förstår jag inte varför så många tycker illa om den, den är snygg, välskriven och mycket välspelad. Kan såga att jag för första gången kände med Stålmannen som karaktär och har nu en ny favorit Batman.

Slaughterhouse2016-03-26
Inte min kopp te, tyvärr...

The Raid: Retaliation2016-03-24
Första filmen har charm vilket denna helt har tappat. En simpel actionrulle där majoriteten av folk i alla fightingscener inte vet hur man varken slår eller sparkar. Snygg scenografi dock.

Snowpiercer2016-03-22
Bra film.

The Martian2016-02-08
Många som inte kommer hålla med mig, men detta är Ridley Scotts bästa verk.

Foxcatcher2016-02-03
Steve Carrel och Mark Ruffalo bar på filmen och gjorde det med storm, fantastiska prestationer och väl producerad.

The Best of Me2016-01-26
Kanske bland det sämsta i redigeringsväg jag sett på länge.

Soraya M.2016-01-22
Obehaglig men otroligt välspelad och väl framförd.

Need for Speed2016-01-17
Har aldrig viljat stänga av en film så mycket som denna dumma film. Se inte, 130 minuter för långt manus

Beck - Gunvald2016-01-01
Jag gillade den inte...

Pitch Perfect 22015-12-02
Svag trea, had fat Amy inte varit med i filmen alls så hade den fått en stark sådan.

Focus2015-11-04
Typiskt exempel på hur ett soundtrack kan avslöja hela filmen redan inne på halva rullen. Helt okej film annars.

Insidan ut2015-09-26
Måste säga att glädje är helt klart tråkigaste karaktären. Men filmen är mesta dels genialisk och du kan helt klart själv gå djupare på de känslor/karaktärer du själv känner att du kan relatera till.

Fury2015-09-19
Visst går den lite tomgång rent storymässigt och med platta karaktärer dessutom. Men det är ju skillnad på bra film och underhållande film. Denna underhöll mig från början till slut.

Son of Batman2015-09-12
Vad hände med Deathstroke?

Medicinen2015-09-06
Nä, filmen har ett otroligt märkligt soundtrack som låter helt missanpassat. Fotot var helt okej och även skådisarna. Men resten faller platt. Manuset, regin, banala budskapet och de alla olika likadana karaktärerna.

I Am Sam2015-09-01
Andra ronden man sett filmen. Tårarna sprutar, ilska ryts mot tvn och leendet sken högt. En film är inte bara något subjektivt, väcker en film så starka känslor som I Am Sam gör så förtjänar den allt en femma.

Wet Hot American Summer2015-08-11
Paul Rudd är ju helt underbar... Enough Said

The Cobbler2015-07-17
Jag gillade den, vissa stunder skapar en tendens till en tvåa. Men varje gång Hoffman dyker upp är det som om att hela filmen förändras. Jag kan bara tänka mig vilken potential filmen egentligen har.

Elysium2015-07-17
Matt Damon briljerar. Blomkamp briljerar. Hail to blu ray

Nightcrawler2015-07-15
Steady hands....

« Föregående sidaNästa sida »