Alla kommentarer avuttu

American Honey2017-01-08
Kan inte bestämma mig om jag tycker det är en trea eller tvåa. Snyggt foto. Hyfsat spännande karaktärer. Men hade kunnat vara hälften så lång. Tyckte den var långtråkig mest. Skulle inte rekommendera någon att se den. Därför blev det en tvåa ändå

Odjuret och hans lärling2016-10-23
Hade varit en femma utan cheesygrejer med en tjej och med pappan.

Independence Day: Återkomsten2016-10-13
haha

Star Trek Beyond2016-10-04
Sorry. Alltså.. haha

Mustang2016-05-20
Jag vet inte om det är för att jag bott på ett sånt här ställe som gör att jag påverkas så starkt och känner igen så otroligt många delar från en verklighet jag känner. Fantastisk!

Fonko2016-05-20
Verkligen dålig dokumentär. Se den inte. Jag gick dit i tron om att gå därifrån med dans- och musikglädje i benen men blev så uttråkad.

In the Heart of the Sea2016-03-02
Eh. Sjukt tråkig och intetsägande tycker jag.

Forsaken2016-02-22
Varför görs ens såna här filmer? Är det som en filmares skolprojekt? Typ gör en remake på alla westernfilmer? Öva in alla klyschor ordentligt?

Snowtown2015-10-26
Stängde av för den var så vidrig. Jag pallade inte.

Revolten2015-09-21
Ojämn. Stundvis svinbra och stundvis inte så bra..^^

Chappie2015-06-12
Så fin! =)

Bikes vs Cars2015-03-17
Jag gillar filmen, den är ju snygg och känns påkostad. Inget nytt utöver utförandet som jag ser det. Men om den kan vara ett bidrag i en positiv förändring mot ett cykelsamhälle blir jag glad! Fler mäniskor behöver bli upplysta! Så alla borde se den, och se mer!

Hawaa Hawaai2015-03-10
Egentligen kanske en svag femma, eller snarare en fyra. Men jag grät mig igenom halva filmen för den slog an något i mig, vilket kanske berodde på att jag såg den på vägen hem från Indien.. Men gud så fin den är!

The Hunger Games: Mockingjay - Part 12015-02-26
Sorry men.. Det finns andra filmer som är bättre lämpade att fylla din tid!

Ida2014-11-24
Lite som att gå på en svartvit fotoutställning.

Ida2014-11-24
Otroligt vacker. Tung. Men tråkig tycker jag.

In Time2014-09-30
skådespeleriet är verkligen verkligen dåligt. haha.

The Boat That Rocked2014-09-27
Rätt töntig och jävligt stereotyp. Men ändå kul och trevlig att se liksom

Noah2014-07-12
Så otroligt dålig, från start till slut.

Fjällbackamorden: Ljusets drottning2014-05-08
Helt okej.

Nånting måste gå sönder2014-04-30
Fin. Men alldeles för överdriven. Fast kanske var det meningen för att få med det prosaiska. Dialogen var ju gjord så. SPOILERVARNING: De lägger sig på kajen bland alla fina båtar men måste tvunget hitta platsen med gummibåten i bakgrunden (det passar ju den stereotypa trashigheten bättre). Snubbens lägenhet var stökig på ett orealistiskt sätt, pantburk i krukväxten...? När de badar ska de tvunget göra det i ett vatten som är något av en soptipp, om än hemligt. Och kvinnan på slutet... vafan. mörkhyade ska så ofta få agera som de visa världssjälarna. Det var bara pinsamt.

Stake Land2014-01-16
För att vara en vampyr/zombiefilm!

Rush2014-01-06
Jag tyckte nog den var lite tråkig.. fast jag är verkligen ingen bil-människa heller

Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv2013-12-11
Jim Carrey förstör allt. Men står du ut så..

Dark Horse2013-10-19
Kunde vara hälften så lång och dubbelt så bra.

Mud2013-09-02
Snygg. Bra skådisar. Lite Standbyme-känsla, som någon annan sa!

Man of Tai Chi2013-07-16
haha. Gillar du fightscener så är det här en film full av dem! Men som tidigare påpekats, inget utöver det!

The Grandmaster2013-07-13
Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker den ska ha en svag trea eller en tvåa. Snygg, fina fightscener.. men storyn och berättelsen, är kanske inte så intressant.

Croodarna2013-07-11
Svag trea. Urdålig story och supernormativ. Men rolig miljö!

The Book of Eli2013-05-30
Jag gillar postapokalyptiska filmer. Men denna är faktiskt sjukt dålig.

Nästa sida »