Alla kommentarer avvolvo_240

Goldfinger2013-03-29
jaha så det var den här filmen som Gulddelikato serien med musse pigg i kalle ankas pocket var baserad på. Jaja denna var nästan lika bra ;)

Mission: Impossible 32012-04-01
Bättre än tvåan, en helt okej actionfilm med ibland lite väl löjlica scener som hoppet från byggnaden i Kina, Dessa masker stör jag ihjäl mig på med.

Mission: Impossible 22012-03-26
Visst den går ju att titta på och är värd en stark tvåa. Men den är så fylld av klicjéer och jag tror verkligen inte dne tjänade på att regisseras av John Woo. Många actionscener är riktigt löjliga. Och dessa ansiktsmasker av olika personer som man visst alltid behändigt har med sig komplett med röst är bara.... rent trams.

Levande mål2012-03-18
bra rakt igenom. kunde gärna varit lite mer skjutande från galningen, och fattade inte varför han lämnade efter sig massa vapen överallt.

De gröna baskrarna2012-03-18
Bra film men kunde haft lite bättre krigscener. Sedan bra med en vietnamrulle med ett färscht perspektiv som inte gnäller på den amerikanska truppnärvaron tex. Tråkigt att filmtipset är så dominerat av zeitgeisthjärntvättade vänsterdårar.

Eldfödd2012-03-17
Fattar inte varför alla tycker den är så dålig. Enda löjliga är ju när det börjar skjutas meteorer annars är den bra rakt igenom.

Spelet är förlorat2012-03-15
EN mer eller mindre perfekt rånfilm. Allt är så tight och snyggt och bara bra. Såg den helt utan avbrott och tiden bara flög förbi. Enda som var lite dåligt var att slutet var så förutsägbart.

Dödens varuhus2012-03-10
mycket mer b än såhär blri det knappast. på tok för få dödscener med.

The Thing2012-02-26
Riktigt bra faktiskt, långt över förväntan. Men att dennas effekter skulle vara snyggare håller jag inte med om. Trogen 1982 versionen! En stark stark trea helt enke.t

Jönssonligans största kupp2012-02-09
Inte skitdålig lite smårolig ibland, lite kul att den utspelar sig i warsawa med. Men trots detm en av de sämsta i serien. Svag trea.

Contagion2012-01-22
Det händer inte så myclet-Men såg ändå hela filmen i en sittning. Me det kändes aldrig som det var nåt akut hot, nästan inga scener där folk dör av vriuset tex. Själkv hoppades ju jag att det skulle vara ett utomjordiskt virus men tyvärr. Jaja helt okej film iaf.

Pippi Långstrump på de sju haven2012-01-12
Den var väl lika bra nu som när jag sist såg den för 18-20 år sedan.

Avatar2011-12-25
Camerons sämsta efter Pirhana II.

Terminator 2 - Domedagen2011-12-25
bra effelter fär 1991? Bra effetkter för 2011 med. Kolla special ediiton scenerna när t1000 morpgar in i golvet medan han går på det.

We Were Soldiers2011-12-03
Ni som snackar om propaganda, hoppas att ni skojar. Titta på Red Dawn, det är riktig propaganda.

I nattens hetta2011-11-17
Gilalr ni denna rekomenderar jag The Intruder från 1962 med en för en gångs skull lysande Willliam Shatner.

Dödligt möte2011-11-14
Lite väl lång och snuddar väl vid tvåan ibalnd.

The Toxic Avenger, Part II2011-11-12
Första ettan jag satt på två år, men fy fan vilekt skräp..

Det hände en natt2011-11-11
sämre än kalle anka verisonen men bra ändå.

The Toxic Avenger2011-11-10
Rätt bra faktiskt, men Tromaville, lol.

The Ward2011-11-05
förutsägbar och allmänt tråkig.

Spöksnubben i skrubben2011-10-28
Vad jag avskyr dessa svenska titlar. Nåja, det är faktiskt en rätt bra film det här. Den paroderar en hel del grejer men står ändå på egna ben. En hyfsat stark trea Rätt snyggt monster med, och Paul Walker spelar visst bara töntar (host F&F host)

The Obama Deception2011-10-21
ninja ,där kom den, judehat? Är det det bästa du kan komma på? Han nämner inte ens ordet jude.

The Brood – missfostret2011-10-21
riktigt bra, hade gärna velat se mer av monstret dock, det hadegärna fått kräla runt och så. Kul med en Volvo 145 med!

8 Legs - Dödens nät2011-10-16
Kul film men itne så bra. hade mått bra av större budget och bättre skådespelare.

Megalodon2011-10-14
Så extremt dålig var den inte. Men den var inte heller speciellt bra.

Fiend Without a Face2011-10-09
Det här lär vä lvara den kladdigaste filmen från 1950talet. Mycket hjärnsubstans blir det. Fattar itne att den bara kan ha 17 betyg trots att den var med på förra årets Mosnter madness på cinemassacre.com. Iaf. bra film med bra effekter och kul story.

Deep Shock2011-10-06
Tja vad säger man, sämre har man sett. stark tvåa.

Zeitgeist: Moving Forward2011-10-03
Jo jag har tyvärr sett skiten, alla tre.

Maniac Cop 3: Badge of Silence2011-10-03
De har liksom tappat bort själva grejen med maniac cop i denna. Att han går runt i polisuniform och mördar. Nu smyger han omkring och gör massa konstigheter. I de förra hade han även motiv. Filmen kalrar sig ändå som en svag trea.

Nästa sida »