Alla kommentarer avwendybalsam

Captain Phillips2019-01-06
Spännande och väldigt trovärdiga skådisar!

Dunkirk2018-11-13
Väldigt sevärd och snyggt gjord. Intressant perspektiv från de olika karaktärerna. Musiken är också väldigt bra.

Från djupet av mitt hjärta2017-05-30
fy bubblan så dåligt detta va. det är mycket som är dåligt i denna film men det som är mest hemskt är hur huvudpersonen tjatar om något osammanhängande igenom hela filmen.

Aftermath2017-04-24
håller med om att det är fint att se arnold i mer seriösa roller.

Dark Summer2016-12-14
En svag tvåa istället för en etta pga ganska fint foto.

En vampyr i Brooklyn2016-12-08
Kanske skulle få ett högre betyg om jag kollade klart... men tror inte det. Orkade inte se efter typ 30 min.

Cocoon – djupets hemlighet2016-08-21
James Horner lyfter betyget.

Midnight Special2016-07-07
vilka skådisar! och fantastisk musik.

By the Sea2016-05-23
världens längsta utdragna film tills slutklämmen kommer.. som en redan räknat ut efter fem min in i filmen. orkade inte se klart sista kvarten..

The Dyatlov Pass Incident2016-05-16
Worst. Movie. Ever.

Frances Ha2016-04-21
Film om bortskämda snorungar. Händer absolut ingenting.

She's Funny That Way2016-04-21
Känns som en Woody Allen-film. Aniston är kul! Kommer dock glömma bort denna film snabbt.

In the Heart of the Sea2016-01-25
mycket fint filmat. vissa bilder ser ut som gamla målningar. gillar verkligen det. och musiken är film.. men resten. mja. tyvärr bara en tvåa.

Vågen2015-12-29
något klyschig (såna är väl katastroffilmer i regel alltid..) men superspännande ändå! och snygg! gillar även musiken.

Back in Time2015-11-04
kul om en är väldigt intresserad av filmerna och karaktärerna men jag håller med de som skrivit här att den saknar totalt fokus och allt känns bara rörigt.

Ex Machina2015-08-17
här trodde en att det skulle handla om robotar och så men så blev det bara en banal kärlekshistoria eller nåt.

Inside2015-08-11
Jag håller på att få ett nervsammanbrott när jag ser denna film för alla är så JÄKLA DUMMA I HUVUDET. Jag fattar inte storyn heller. Kanske missade någon slags förklaring när jag va på toaletten i två minuter? Det enda bra är väl blodet typ.

Tre tjejer2015-08-11
Rätt så charmig film där åttiotalskänslan ger den en trea/svag trea.

Avgrunden2015-08-11
Vet inte om det "bara" är en trea eller en svag trea. Hur som helst handlar det mer om ubåtstermer och slagsmål än scifi och det "fördolda" i havsdjupet. Gillar den klaustrofobiska känslan som för tankarna till Aliens.

Cirkeln2015-07-25
så fantastiskt dåligt att jag stängde av.

Ha ett underbart liv2015-06-22
bergkvist är kul ibland. allt annat är värdelöst.

The Cove2015-06-14
otroligt fängslande dokumentär. det enda som inte ger den högre betyg är att det inte är en objektiv skildring.

Devil's Knot2015-04-19
ett sådant här intressant fall borde bli en intressant film... men nej.

Frostbiten2015-01-21
Inte ens värd en etta.

Gone Girl2015-01-09
Svag fyra / stark trea.

Jag saknar dig2014-04-30
Jag hade nästan sett framemot denna film eftersom jag alltid älskat boken.. tror inte ens skådespelarna får räknas som skådespelare. Fruktansvärda insatser!

Vi barn från Bahnhof Zoo2013-07-29
Smutsigt och ärligt. Det känns nästan lite som en dokumentär. Jag gillar verkligen miljöerna också.

28 veckor senare2013-07-29
Inte lika bra som "28 dagar senare" men fortfarande en väldigt stark uppföljare.

The Blair Witch Project2013-07-29
Riktigt bra film. Känns väldigt verklig och jag blev riktigt rädd vid några tillfällen, vilket inte händer så ofta när det kommer till skräckfilmer.

Se upp för dårarna2013-07-29
Mycket dåligt skådespeleri. Förtjänar inte ens en etta.

Nästa sida »