Alla kommentarer avzer0

The Ghost Writer2010-04-14
Tycker den var ganska segstartad men sen kom den igång lite, och förvänta er inget mästervärk som sagt. Men den är sevärd iallafall, rätt spännande :)

Moon2009-12-02
Riktigt bra faktiskt, jag ger den en fyra. Man fastnar i filmen och blir intresserad ju längre tiden går. Rekommenderas helt klart :)

Paranormal Activity2009-12-01
Nådde inte upp till mina förväntningar, jag höll på somna under filmens gång då den var så seg. Missnöjd är vad jag är, förstår inte vad som är så bra i den. Totalt bortkastade pengar måste jag tyvärr säga.

Nausicaä från Vindarnas dal2009-12-01
Riktigt bra film! Har ingenting att klaga på i denna film, var som action hela tiden :) Helt klart sevärd, se den om ni har tillfälle! :)

Laputa - Slottet i himlen2009-12-01
Helt okej film, men jag tyckte den var lite seg där ett tag. Vilket gjorde att jag tappade intresset i filmen, men den var helt klart sevärd :)

Monster till svärmor2009-10-05
Länge sedan jag såg den, men kommer ihåg att jag inte tyckte den var så bra. Så en tvåa får den.

Just My Luck2009-10-05
Var väl sådär, dock kunde den bli lite väl smörig ibland. Nästan lite för mycket, men den får en svag trea.

27 Dresses2009-10-05
Svag trea, men den får en tvåa :)

The Fall2009-10-05
Vacker och fin, men annars var jag inte så förtjust i den. Men den var helt klart godkänd, kunde bli lite seg ibland bara men annars bra :)

Fight Club2009-09-28
Underbar film som man kan se flera gånger om! Riktigt bra, sett den föreut men såg den nu igen och den blir nästan bara bättre för varje gång :)

Mad Money2009-09-16
Lite sådär, varierar ganska mycket. Skådespeleriet kunde varit bättre, men jag ger den en svag trea.

Delirious2009-08-27
Denna film var faktiskt helt okej, hade inte så bra förväntningar om den från början men sedan visade det sig att den var rätt bra ändå :) Den får en trea av mig =)

Driving Lessons2009-08-27
Var rätt okej, bra skådespelare och filmen var sevärd :)

The Baker2009-08-21
Inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men den funkar väl att kolla på utan att man ska bli helt uttråkad.

Cloverfield2009-08-20
Skådespeleriet och handkameran ökar betyget, slutet sänker betyget rejält. Jag blev riktigt besviken på slutet måste jag säga, men den får en trea i betyg :)

Guds stad2009-08-20
Helt otrolig film som man fastnar i, filmatiseringen är realtiskt och man får sig en funderare efter att ha sett denna film då man förstår hur bra man egentligen har det jämfört med vissa andra. Den hamnar mellan en stark fyra och svag femma så jag ger den en stark fyra, varför den inte får en femma är för att den inte riktigt håller måttet på något sätt. Helt klart sevärd!

Slumdog Millionaire2009-08-20
Helt okej film, den får en stark trea på grund av att den blev lite långdragen ibland.

Spirited Away2009-08-20
Riktigt bra film, effekterna, karaktärerna, miljön och allt stämmer in så att man fastnar i filmen. Den får en garanterad femma, helt klart en sevärd film! Rekommenderas starkt till er som inte sett :)

Min granne Totoro2009-08-19
Söt och lite rolig film, den riktar sig mest mot barn men även lite äldre kan se denna. Kan då inte säga att Miyazaki misslyckats, utan han lyckas få fram barns fantasi osv. Den får en trea :)

Prinsessan Mononoke2009-08-19
En av Hayao Miyazaki's bästa filmer! Man fastnar nästan direkt i filmen och det känns nästan som om man vore med i filmen själv, riktigt spännande och välgjord! Jag ger den en stark 5:a, rekommenderas starkt till er som inte sett denna ännu!

Det levande slottet2009-08-19
Jag ger den en hög trea, den är spännande och rolig men jag tycker den inte riktigt når upp till en fyra pågrund av att man tappar den där känslan att man nästan är i filmen som i Miyazaki's Princess Mononoke och Spirited Away. Men den är helt klart sevärd!

Adventureland2009-08-19
Lite småseg emellanåt men annars rätt trevlig, den har sina små perioder då den är rolig annars en lite mysig film. Den får en trea.