Alla kommentarer avzonk

Miracle Mile2021-01-03
nånstans sveptes jag bara med, soundtracket av Tangerine Dream hjälpte säkert, men 80-talet och LA och palmer och alla små udda grejer (och imperfektioner) gjorde nog sitt till också --

Time Barbarians2020-10-24
Jag hade hellre tittat på en skärmsläckare

The Lighthouse2020-09-27
Glimrar till bitvis, men ihelvete vilken seg film.

Legendary Weapons of China2020-03-28
En sann pärla!

Alpha City2020-02-01
Lite som om Andy Sidaris hade försökte göra en Lynch-film.

Sabata2020-01-01
För en handfull bjällerklang. Missa inte uppföljaren, för några få bjällerklang mer.

Executioners from Shaolin2020-01-01
Dödspungen!

Hiroshima – min älskade2019-08-04
Första kvarten är intressant, sedan blir det mest Hiroshima - min sega.

Over the top2019-06-29
the ost is strong with this one

The Decline of Western Civilization Part II: The Metal Years2019-03-02
Ozzy som förvirrad hög tant i köket var ju klockrent dock. Bra koll på apelsinjuicen där..

The Decline of Western Civilization Part II: The Metal Years2019-03-02
Om det inte varit för äckelgubben med striptävlingen där Odin spelade, hade det varit en fyra. Vad fan hade den fossilen i bild att göra?? Mer metalband för fan

The Wiz2019-03-02
avd. vad fan rökte de

Mary och häxans blomma2019-01-27
Titt som tätt blir man påmind om filmer från studio Ghiblis storhetstid, och det är inte en jämförelse som är till filmens fördel. Pacingen är oxå helt off. En besvikelse, tyvärr.

Sorry to Bother You2019-01-15
Sjuk, störd, och mycket fin!

Hobbit: En oväntad resa2019-01-11
Mestadels tramsaction, och fångar inte precis boken, men det är en och annan snygg utsikt i varje fall.

Ghost in the Shell2018-12-02
Tappar bort mycket av det som var starkt med originalet, men står ändå hyfsat på egna ben. En del grejer ser tyvärr väldigt taffliga och lågbudget ut, jag är besviken på cyberpunkstaden. Likväl får man vara glad för varje hyfsat kompetent cyberpunk-rulle. Men jävlar vad jag blir sugen på att se om originalet.

Tid för hämnd2018-11-25
Ujujuj! Rysligt mkt 80-talsfeel på den här, o grym låt till! Men som sagt mer vanlig action än Bond. Nåja. Sevärd iaf!

Get Crazy2018-11-23
Yxig som fan, men jävligt charmig.

Vad ryms inte i en kopp te?2018-11-23
Oj! Home run för Les Blank! Sicken talang!

Bright2018-11-04
Skönt shadowrun-stuk på rullen, även om den var rätt valhänt bitvis.

Macho Man2018-09-08
Och glöm inte mustascherna!

Macho Man2018-09-08
Otrolig underhållning: Karate, boxning, naket, droger, våld, disco! och disco-doktorn är med. Och ruskigt bra breakdancing, ojojoj snubben på slutet där. Tyskt 80-tal har nog aldrig varit bättre.

Fort Apache, The Bronx2018-09-08
Alltså den känns så jävla snutrulle, och samtidigt är den en sån sjuttitalsrulle med hjärta, och istället för att skära sig gifter det ihop sig. Sånt hittar man inte var dag, go vänner.

Inglorious Bastards2018-08-23
Ojoj, mycket känsla här alltså! Stenhårt och vist.

Golden Queen's Commando 2018-08-23
Mycket njutbar, speciellt alla knasiga karaktärer! Såg den med engelsk dubbning var helt fantastisk oxå

200 Motels2018-08-11
Ofantligt segt. En bra låt.

Dr. Strange2018-07-18
Mysig och sympatisk, med skönt flummiga effekter. Blir sugen på mer!

Syndikatet2018-04-21
Inte riktigt vad man förväntar sig av Sidaris, en del ögongodis men mest raffel! Men likväl kan man checka av exploderande manicker, skateboard-lönnmördare med armborst, omotiverade flygscener, och andra typiska moment.

Star Wars: The Last Jedi2017-12-28
Amen vafan

Det svarta fåret2017-12-23
Oj, vilken jävla 80-talsrökare, alltså! Stilen, musiken, det är så jävla najs! Och tjejerna är så jävla roliga i början av filmen. Nick Cage levererar oxå..

Nästa sida »