RecensionKiller Barbys vs. Dracula

\"Killer Barbys vs. Dracula\" är en färgglad action/splatter-komedi kryddat med lite skräck. Det liknar mest en dålig okänd Marvel-serie som ska vara läskig. Nästan i samma anda som rockbandet Kizz, vilket jag för övrigt hatar.
Men om man gillar sådant här (enligt mig) färgglatt skit så gillar man väl filmen.

Filmen kanske rent av är bra, men \"way out of my league\" som man säger. Jag gillar inte det här.

Det bästa och enda saken är de lustiga figurerna i Wild West-parken som samlas och bildar sina gäng. De ser faktiskt roliga ut.

Filmen handlar om Killer Barbys, rockbandet, som spelar på denna mystiska park, kallad Wild West (och det är verkligen vilt). En av figurerna som vandrar omkring är Dracula. Tro mig, det är lika bisarrt som det låter.

Filmen är rolig, men inte läskig; ungefär som Scary Movie, lite av en parodi.

Jag har svårt att uttala mig om skådespelarna, för jag har aldrig sett dem förut, men inga insatser värda att nämnas. Silvia Superstar har en av huvudrollerna och hon är enligt min metafor med för sin kropps skull.