Are You There God? It’s Me, Margaret.

När Margarets familj flyttar från staden till förorten navigerar hon genom nya vänner, känslor och början av tonåren.

Originaltitel Are You There God? It’s Me, Margaret.
Alternativ titel Are You There God? It's Me, Margaret.
Regissör Kelly Fremon Craig
Manus Kelly Fremon Craig
Genre Drama, Komedi
Skådespelare Abby Ryder Fortson, Rachel McAdams, Kathy Bates, Benny Safdie, Elle Graham, Amari Alexis Price, Katherine Mallen Kupferer, Kate MacCluggage, Aidan Wojtak-Hissong, Landon S. Baxter, Echo Kellum, Mia Dillon, Gary Houston, Mackenzie Joy Potter, Olivia Williams, Mike Platarote Jr., Simms May, Zack Brooks, JeCobi Swain, Wilbur Fitzgerald, Ethan McDowell, Sloane Warren, Isol Young, Eden Lee, Naida Nelson, Tahirah Harrison, Zach Humphrey, Karen Aruj, Judy Blume

fridenpaden
2023-12-23
Inget märkvärdigt. Men bra skådis.
2023-07-19
En ovanligt ofiltrerad skildring av hur det är att vara en tolvårig tjej, det kan kännas lite uppfriskande, och om den ger någon något nytt att relatera till så är det väl gott så, men jag kommer inte ifrån att det här ändå är en ganska blaskig film. Humorn är ljummen och karaktärerna är alldeles för överdrivna och stereotypa. Kathy Bates är i synnerhet uppskruvad för många hack och blir bara irriterande. Filmen har också flera trådar som den aldrig riktigt lyckas knyta ihop till en helhet. I slutändan känns det som att man har sett allt förut, trots att man nog egentligen inte har gjort det