3.2

Fight for Your Right Revisited

80-talets Beastie Boys blir utmanade av framtida versioner av sig själv för att avgöra vilka som är den äkta varan.

Originaltitel Beastie Boys: Fight for Your Right Revisited
Regissör Adam Yauch
Manus Adam Yauch
Genre Kortfilm, Komedi, Musikal, 2010-tal
Skådespelare Elijah Wood, Danny McBride, Seth Rogen, Susan Sarandon, Stanley Tucci, Will Ferrell, Jack Black, John C Reilly, Rashida Jones, Will Arnett, Chloë Sevigny, Kirsten Dunst, Maya Rudolph, Adam Horovitz, Mike D, Adam Yauch, Orlando Bloom, Steve Buscemi, Adam Scott, Mike Mills, Rainn Wilson, Arabella Field, Ted Danson, Roman Coppola, Shannyn Sossamon, Jason Schwartzman, David Cross, Martin Starr

dafreakish
2018-01-16
Bisarr och underlig film som jag har svårt att se syftet till att den gjorts. Dock kul att så många kända namn ställer upp.
Salvation_Mind
2014-05-08
Faller på sin egen poänglöshet, utan de kände ansiktena i filmen så hade det varit en självklar etta.
Canomia
2013-09-09
Ett tag är det kul
bryngel
2013-02-23
Lågmält och välspelat. Inte direkt, men jag har alltid älskat Beastie Boys och kan inte rå för det. Jag gillart.
Vertov
2012-06-02
Älskar Beastie Boys, men filmen tappar tempo mot slutet.
holocaust
2012-02-06
Som en 30 min lång Beastie Boys-musikvideo, love it!

2012-01-21
Ingen direkt story och egentligen bara halvkul, men fint med många superkändisar iaf.
Powha
2011-12-04
Stencoolt kändisfrosseri.
TobiasFünke
2011-08-05
Casting ftw!!!
Ghostface
2011-07-16
Charmig hyllning där vissa karaktärer är guld och vissa längre ner på skalan men gjord med glimten i ögat.