2.6

Haven

Under en helg så flyr två stadiga affärsmän till Cayman Islands för att slippa federala rättegångar. Men deras flykt orsakar en kedjeraktion och orsakar att en brittisk man gör ett brott som ändrar en hel nation.

Originaltitel Haven
Regissör Frank E Flowers
Manus Frank E Flowers
Genre Drama, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Bill Paxton, Orlando Bloom, Stephen Dillane, Zoe Saldana, Razaaq Adoti, Agnes Bruckner, Victor Rasuk, Lee Ingleby, Anthony Mackie, Jake Weber

picklessmulan
2017-05-02
Liv skulle det va :)
picklessmulan
2017-05-02
Tycker denna var bra. Den är lite speciell men fängslande. Spännande att olika karaktärers picklessmulan vävs ihop
iya
2010-07-22
Finns inget som görs rätt i den här filmen.
PervenireFatum
2009-12-08
Mycket bättre än Crash. Orlando Bloom gör sin roll mycket bra!
Djason
2009-08-31
Seg som satan men en Bill Paxton som äger som vanligt när han är med i en film.
missrebeccaa
2009-08-11
Gaah, borde nästan gett den en 2a. Men jag smälter av Orlando Blooms utseénde. Tja, det var nog själva anledningen till att jag ville se den från början.. men jag trodde faktiskt att det skulle bli en thriller med vettig handling. För seriöst, vad kan vara budskapet i en sån här rörig film? Slutet var sämst. Som om manusförfattaren inte kunda komma på hur det skulle sluta, så han bestämde sig för att simpelt skicka iväg huvudpersonen? & hur många gånger de sa 'fuck' i filmen är skrattretande!
Sankt
2008-09-02
Crash ligger några divisioner högre än denna film. Rörig. Flowers lyckas nätt och jämnt knyta ihop trådarna i slutet av filmen. Några hänger dock löst. Filmen är en rätt mörk historia, utan direkta ljusglimtar. Man förstår tidigt åt vilket håll allt tillslut kommer att gå. Girighet och droger är en livsfarlig kombination, och det förekommer mycket av båda. Den lyckas masa sig upp till en svag trea.
merilina
2008-07-10
ok film
Atiliusx
2007-12-21
svag 3:a.
*Bea*
2007-11-03
Ytlig och oengagerande, som någon skrev här tidigare. Kändes bara tomt efteråt. Känns som om jag redan har glömt den fast jag såg den igår.