2.3

Maria Wern - Plats 89

Midsommarfirandet på en camping avbryts när en av gästerna hittas mördad. Misstanken faller omedelbart på en avvikande mystisk ung man. Samtidigt kallas Sebastian till förhör på polisens avdelning för internutredningar.

Originaltitel Maria Wern - Plats 89
Regissör Eva Röse, Johan Lundin
Manus Inger Scharis
Genre Drama, Kriminalare
Skådespelare Eva Röse, Erik Johansson (II), Lola Zackow, Peter Perski, David Arnesen, Samuel Astor, Tehilla Blad, Eva Fritjofson, Sigrid Johnson, Katrin Sundberg, Klara Hodell, Emma Broomé, Jamil Drissi, Louise Ryme, Jörgen Thorsson, Lars Väringer, Madicken Cederloo, Milio Cederloo, Lova Edwardsson, Erik Ehn, Kalle Einarsson, Franceska Löfgren, Victor Ståhl Segerhagen, Otto Stenport

2024-04-02
Lika horribel som de övriga filmerna med de otäcka radarparet Eva Röse och Erik Johansson i spetsen.
Christofer
2023-12-19
2023-08-30: Ännu ett ganska intressant fall ändå.
Filmen2009
2023-08-30
Det är inte en av de sämre. Handlingen i den här tv-filmen håller sig som vanligt inom tydliga gränser. Bortsett från vissa onödiga element i manuset och en del dåligt skådespel får den här filmen ändå godkänt. Mitt betyg är 3-
Nalleman
2023-08-28
Är på mitt generösa humör och utdelar en svag 2:a trots att det går på tomgång en stor del av tiden. Erik Johansson är lika usel som alltid.