Men in Black 3

Agent K är som bortblåst och Agent J blir tvungen att resa tillbaka till 1969 för att rädda sin surmulne kollega från en utomjordisk mördare.

Originaltitel Men in Black 3
Alternativ titel MIB3, Men in Black III, M.I.B.³
Regissör Barry Sonnenfeld
Manus Etan Cohen
Genre Komedi, Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin, Jemaine Clement, Emma Thompson, Michael Stuhlbarg, Mike Colter, Nicole Scherzinger, Michael Chernus, Alice Eve, David Rasche, Keone Young, Bill Hader, Cayen Martin

2018-09-17
Mer "film" än de andra två och snyggt sextiotal men den är ändå rätt meningslös
Razzel
2018-09-16
Obegripligt att Smith och Jones tacakde ja till detta haveri.
Zarquon
2018-03-17
Gott om hål i handlingen, men ändå mycket bättre än tvåan och faktiskt hyfsat underhållande. Den tröttaste Tommy Lee Jones galaxen någonsin skådat, men som tur är ersätts han riktigt bra av Josh Brolin i större delen av filmen.
Ghostface
2018-01-12
Här serveras vi ett mer välskrivet manus än tidigare. Filmen känns större än de två första vilket innebär att de småskaliga och smustsiga new yorkmiljöerna har byts till blockbuster.
2018-01-02
Usel och otroligt fånig!!!
haajen
2017-12-03
Meningslös uppföljare, Brolin är den som räddar filmen från bottenbetyg.
zallaxx
2017-05-07
Bättre andra gången man såg den tydligen :)
2016-12-31
En fånig uppföljare med specialeffekter som är mer spektakulära än verklighetstrogna. Det har nog hämtats inspiration från en del kända filmer, exempelvis Tillbaka till framtiden och klockscenen i Pulp fiction. Emellanåt så fånig att den blir småkul.
filmmaster
2016-03-13
mitt fel trodde det var men in black 2
filmmaster
2016-03-13
nej den första var cool lite skräkig men endå kul den här förstör allt det